Op basis van de weinige matchen die Musona dit jaar speelde lijkt me dat een fair bedrag. Op basis van zijn werkelijke kwaliteiten mocht het gerust 5m zijn voor Musona + 2,5m voor Milic
Opnieuw een uitgaande transfer, de generaal gaat naar Malinwa.
Berrier tekende zonet een contract voor 2 jaar + 1 jaar optie bij KV Mechelen.
De speler verlaat GRATIS KVO!!!
Die generaal die wou deserteren naar Thailand? En de boel onder druk zette terwijl hij nog een nieuw contract kreeg bij KVO? Of degene die slechts presteerde als ie zelf wou of als ie van de bank kwam?
Ander en daarom niet intrinsiek beter maar wel constanter en met meer mentaliteit.
Turbof Wrote:Die generaal die wou deserteren naar Thailand? En de boel onder druk zette terwijl hij nog een nieuw contract kreeg bij KVO? Of degene die slechts presteerde als ie zelf wou of als ie van de bank kwam?
Ander en daarom niet intrinsiek beter maar wel constanter en met meer mentaliteit.
Geen probleem dat Berrier de ploeg verlaat maar wel dat het weer gratis is ondanks een contract van 1 jaar.
Tenzij Coosemans toch komt en men een deal heeft kunnen doen door de deal met Berrier.
Wens Berrier al het beste bij KVM en denk dat hij daar iets zal kunnen forceren als hij goesting heeft.
Turbof Wrote:Die generaal die wou deserteren naar Thailand? En de boel onder druk zette terwijl hij nog een nieuw contract kreeg bij KVO? Of degene die slechts presteerde als ie zelf wou of als ie van de bank kwam?
Geen probleem dat Berrier de ploeg verlaat maar wel dat het weer gratis is ondanks een contract van 1 jaar.
Tenzij Coosemans toch komt en men een deal heeft kunnen doen door de deal met Berrier.
Wens Berrier al het beste bij KVM en denk dat hij daar iets zal kunnen forceren als hij goesting heeft.
Nu eens kijken als coosemans komt ..... ze doen 50€ van ze transferprijs af nu
Ik blijf me afvragen waarom zo trekken om coosemans binnen te halen ....is volgens mij zeker niet veel beter dan Dutoit
Lombaerts zou terug naar Rusland kunnen ....al geloof ik niet dat hij terug naar ginder trekt nu hij terug in België is
Voor conte zouden ze ook oplossing hebben .... maar we blijven met onze dure Gano zitten niemand wil hem
Nog 12 dagjes voor eerste training en nog steeds geen (top) transfers om een ( play-off 1 ploeg ) te maken
Ons budget steeg ?? naar 18milj maar nog steeds geen centen uitgegeven buiten een jonge albanees
Maar we blijven rustig alles komt goed ...... hoop ik
Keun Wrote:Nog 12 dagjes voor eerste training en nog steeds geen (top) transfers om een ( play-off 1 ploeg ) te maken
Ons budget steeg ?? naar 18milj maar nog steeds geen centen uitgegeven buiten een jonge albanees
Maar we blijven rustig alles komt goed ...... hoop ik
keun, wees tevreden er zijn weer veel (( grote )) namen de revue gepasseerd
' t is weer zoals vroeger zonder Coucke :p
06-06-2018, 07:37 AM (This post was last modified: 06-06-2018, 07:40 AM by tim2pin.)
Hoeveel hadden jullie dan wel nog gewild voor Berrier ??? :S
- 34 jaar (is ook geen fysiek wonder);
- de laatste 2 seizoenen, 10 goeie matchen gespeeld (hij heeft voetbaltechnisch alle kwaliteiten dat staat buiten discussie);
- geen regelmaat;
- lijkt me geen leidersfiguur (ala Simons, Lombaerts, ...) die jonge gasten op sleeptouw neemt, daar moet je het dus ook niet voor doen;
- imago van 'enfant terrible' (hoe je het ook draait of keert, hij heeft z'n bruggen hier opgeblazen bij het bestuur);
- looneisen zijn waarschijnlijk ook niet min;
- ...
Vraag je daar nog 500.000 of 1.000.000 voor? Oké, maar de vraag is wie wil dat betalen?
En je kan het been stijfhouden ... maar dan zit je deze zomer weer met een speler die eigenlijk moest/mocht vertrekken maar toch is gebleven ... we kennen dat verhaal ...