05-03-2018, 08:34 PM (This post was last modified: 05-03-2018, 08:35 PM by Lucje.)
Milic was dit seizoen einde contract maar er was gelukkig een optie van 1 jaar voorzien die dan ook gelicht werd. Bijgevolg is hij nog tot 2019 onder contract en kan KVO een kleine transfersom bekomen anders was die gratis weg.
Interview met broos gelezen .... dus zolang hij er zit komen er geen transfers meer zoals Lombaerts
wat ik op zich normaal vind .... maar callant krijg zowat de ziekte van Coucke mee met ze tweets
Volgende week toptranfers .... supporters staan aan te schuiven voor hun abo ??alsof er geen plaats meer ga zijn en wat ik mij nog altijd afvraag is ons budget gaat naar omhoog ??? we slanken af naar 22 veldspelers en 3 keepers (25) van 31
allemaal goed en correct , goedkopere spelers .... naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
05-06-2018, 09:22 AM (This post was last modified: 05-06-2018, 09:23 AM by Ward.)
Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
Wordt U het nooit beu om spijkers op laag water te zoeken?
Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz...
ik ben dit jaar toch wel echt nieuwsgierig naar onze vermoedelijke 5 versterkingen
Broos wil een voetballende middenvelder ( Siani :p ) grapjeeeee
en Gert zou naar verluid een lijstje met spelers hebben
Rits mogen we afschrijven, die vind dat hij hoger kan spelen dan bij KVO
Vanlerberghe zou nu volgens de krant afwachten of Club .... Europees zou spelen
als ze daar nu nog niet zeker van zijn, , amaai
Coosemans voorlopig te duur
andere namen zijn nog niet vernoemt
Coopman ?? uitgeleend van Club aan SVZW , zou die niet op het lijstje staan ?
@ward ,
forum op sterven na dood ? tja , al we hier zelf geen nieuws verzinnen, lees je niets
als je durft uw mening te schrijven, springen de beterweters op uw kap
onze mening moet altijd passen in hun gedachten of 't is niet goed
én tot slot het forum heeft een ferme tegenganger , namelijk facebook
de meeste hebben een account op FB
én het meeste nieuws verschijnt ook op FB
dus ja , de ééne zijn brood is de andere zijn dood zeker ?
Keun Wrote:...naar waar gaat ons verhoogd budget dan ? naar de huur van stadion aan mc en broos zelf ??
Wordt U het nooit beu om spijkers op laag water te zoeken?
Het is maar best dat dit forum op sterven na dood is, want ik denk niet dat enige sponsor geïnteresseerd zou blijven of worden in KVO mocht er hier veel volk komen dat zoals U eindeloos emmert over Coucke, een zich mogelijk verrijkende Broos, enz...
Get a life man!
Ik vind dit forum nog best leuk en interessant om te lezen .
Ook meer respect voor elkaar dan Facebook en consoorten.
En er zijn tegenwoordig zovéél informatiebronnen , ach ja ,............