jantje Wrote:best dat we 30€ terug gekregen hebben om ons verdriet te verdrinken
volgend seizoen krijgen we wellicht weer 30 € terug als we PO1 niet halen
zouden ze ook 50 € teruggeven als we niet in 1ste blijven ????
nieuwe trainers , nieuw systeem
maar met deze bende zal het niet lukken wi
Ik zei het al .... wat kan gertje doen als hij de spelers niet heeft , capon onze kapitein kwam ook veel telaat in ze duels en kon niet volgen ..... hij zei nog we moeten in de spiegel kijken
Dit voetbal is echt geen reclame voor onze abo verkoop
Dutoit kwam veel tekort voor mij is hij geen nr 1
Nkaka wat is dat met die kerel loopt meer gefrustreerd op het plein dan wa anders 2de match dat hij rood neemt .... en wilde ze 2de geel nemen kon al veel vroeger en zelfs direct rood in ze eerste tackel
Denk dat er een paar zijn die beetje extra verlof willen naar het einde toe
Wekelijks lees je dat musona en rajsel meetrainen maar dat de matchen te vroeg komen ???
gintonic Wrote:Nkaka mag zich wel nederiger gedragen na de 2de gele kaart. Was meer dan verdiend. Dutoit toch 2 keer in de fout, maar goed, de hele ploeg was te zwak. Er moet toch nog veel meer veranderen om PO1 te halen volgend jaar.
Iedereen kon zien dat Nkaka op weg was voor een 2de geel. Hij had al lang vervangen moeten zijn , maar ja , ....................................
Inderdaad, de tweede gele kaart was een kwestie vqn tijd, je zag het zo aankomen,
hopelijk geen gevolgen voor Dutoit, er stond er overigens eentje buitenspel die laatste goal en die hinderde Dutoit ook (maar die goal meer of minder is niet belangrijk)
Vooraan hebben we geen spitsen die gemakkelijk scoren.
Op het middenveld hebben we geen Siani , Jali , Berrier
Achteraan geen Lombaerts of type Rozehnal ,..................
Er zal VEEL moeten veranderen voor volgend seizoen.
Ja wat wil je als je met de reserven speelt.
Geen Musona (gekwetst?), Jali en Berrier niet meer nodig, Rozehnal vervroegd op pensioen, Lombaerts gekwetst, Siani verkocht ... en dan een Gano gaan halen die geen poot verzet. Zou wel eens het aantal meters per minuut willen vergelijken tussen een vermoeide Akpala en een frisse Gano. Joseph steekt Gano in zijn pochettezakje. Gano zal wellicht enkel met verlies verkocht geraken ...
Normale uitslag dus want, op uitzondering van een Vandendriesche, Capon en Akpala hadden de anderen er niet veel zin in en bewezen de jongskes dat ze jongster zijn...
Ik kijk al uit naar volgend seizoen van mij mag het nu al gedaan zijn
Er gaat toch echt wel doordacht moeten aangekocht en verkocht worden anders kunnen we echt terug een klotejaar hebben
Al onze sterkhouders zullen weg zijn , dus met jonge gasten en capon , nkaka , vdd en co kom je zeker in de problemen
pinanti Wrote:Vooraan hebben we geen spitsen die gemakkelijk scoren.
Op het middenveld hebben we geen Siani , Jali , Berrier
Achteraan geen Lombaerts of type Rozehnal ,..................
Er zal VEEL moeten veranderen voor volgend seizoen.
Met een kern van 30 waarin begin seizoen gesteld werd dat we de sterkste bank van 1ste hadden zijn er in mijn ogen maar 2 mogelijkheden , namelijk
1) fe trainer (her)kent niet / of wil de capaciteiten niet kennen van de sterkste punten van zijn spelers
2) De spelers kunnen of willen hun trainer niet volgen
En wat Jali en Berrier ( inderdaad 2 van onze beste spelers ) hoeveel VOLLEDIGE matchen hebben ze mogen spelen .
Hoeveel jonge spelers hebben onder Custovic progressie gemaakt ?
Met een experimenteel elftal bleef het spannend tot minuut 90 tegen een sterke opponent. Mits wat meer efficiëntie zat er meer in. Nkaka betaalt leergeld maar liet net als Bushiri en D'haese mooie dingen zien. Aan inzet geen gebrek. Leerzame match gezien.
Gaston Wrote:Met een experimenteel elftal bleef het spannend tot minuut 90 tegen een sterke opponent. Mits wat meer efficiëntie zat er meer in. Nkaka betaalt leergeld maar liet net als Bushiri en D'haese mooie dingen zien. Aan inzet geen gebrek. Leerzame match gezien.
Eindelijk eens een genuanceerde mening. Een blinde ziet dat er spelers moeten bijkomen die het verschil moeten kunnen maken maar gisteren deden we het met een jonge ploeg niet onaardig. Schopt zivkovic die penalty of die kans binnen en krijgt Nkaka geen rood dan verliezen we daar nooit. We worden vooral genekt door gebrek aan ervaring en jeugdzondes. De inzet was goed. Ik zie het dus liever positief. Met gerichte goede versterkingen zullen we er wel staan volgend seizoen. De basis van waterdragers staat er.
Gaston Wrote:Met een experimenteel elftal bleef het spannend tot minuut 90 tegen een sterke opponent. Mits wat meer efficiëntie zat er meer in. Nkaka betaalt leergeld maar liet net als Bushiri en D'haese mooie dingen zien. Aan inzet geen gebrek. Leerzame match gezien.
Eindelijk eens een genuanceerde mening. Een blinde ziet dat er spelers moeten bijkomen die het verschil moeten kunnen maken maar gisteren deden we het met een jonge ploeg niet onaardig. Schopt zivkovic die penalty of die kans binnen en krijgt Nkaka geen rood dan verliezen we daar nooit. We worden vooral genekt door gebrek aan ervaring en jeugdzondes. De inzet was goed. Ik zie het dus liever positief. Met gerichte goede versterkingen zullen we er wel staan volgend seizoen. De basis van waterdragers staat er.
Wat Dirk allemaal raaskalt is me een raadsel.
Akkoord Turbof, mijn naamgenoot doet een beetje raar...
NKaka vond ik ook één van de betere speler, is defensief echt goed. Spijtig van die rode kaart, zonder hem was voor de tegenstander veel makkelijker voetballen.
We moeten de toekomst positief bekijken ! Er zit veel talent in de groep, wat ze missen is ervaring. Met de steun van de supporters moeten ze er komen volgend seizoen.
ik zag ook wel wat lichtpunten, zoals hierboven vermeld. Toch al een goed punt dat de jeugd hun kans krijgt en deels ook wel grijpt. Die onstuimigheid van Nkaka moet er zeker nog uit, maar beter dat hij nu die 2 rode kaarten pakt dan begin volgend jaar. Die gast heeft, net als Rocky, volgens mij nog een serieuze progressiemarge.
Over de andere 2 jonge gasten kan ik moeilijker oordelen: talent lijken ze me allebei zeker te hebben, maar op hun positie is het niet evident om constant te presteren op dat niveau. Hopen dat ze de volgende weken nog volop aan de bak mogen komen om zich verder te bewijzen.