Enkele dagen voor deze wedstrijd heeft Antwerp beslist om het bezoekersloket GESLOTEN te houden. http://www.kvo.be/nieuws/bezoekerslokett...op-antwerp
Koop dus zeker vandaag of morgen nog je ticket aan in VVK op KVO.
04-02-2018, 06:03 PM (This post was last modified: 04-02-2018, 06:15 PM by gintonic.)
ik was ervan overtuigd dat de 3-4 ging vallen, maar helaas. Akpala en Zivko superefficient! Houden die 2 aub! Zal deugd doen voor Gano maar hij heeft nog iets te bewijzen in PO2 en misschien later; hij was bij Beveren dubbel zo efficiënt. Ik had wel Canesin vervangen; wat een magere vertoning. Er moet sneller gepast worden, sta ook eens wat beter in positie om een pas te ontvangen! VDD ook minder.
Bataille is zeer zeker goed ingevallen, ineens kwamen er goeie voorzetten van zijne kant, dreiging vooral en uiteraard de penalty kwam mede van zijn inbreng. Eerste helft zo snel mogelijk vergeten, veel slechte passen, veel naar Dutoit die ze naar voor trapte en zo alweer de bal verloren. Tweede helft stukken beter, kwamen meer ruimtes open, snelle vrije trap, op voorsprong dankzij Zivkovic. Maar weer twee snelle tegengoals die de benen afsneed. Dan terug veel slordigheden, als we zelf moeten komen lukt het toch niet. Volgend seizoen toch een aantal spelers die de bal kunnen bijhouden en die het spel kunnen bepalen in balbezit.
Dubbele vervanging was goeie zet ....als goed is moet het gezegt worden
nkaka heeft heel de nacht in de Langestraat gezeten denk ik ...wat was da met hem
Onze backs zagen ook terug sterren , Lombaerts domme fout !
Akpala stond er weer maar zakte wat weg in de tweede time , zou hem toch houden ...al is het maar om volgende seizoen super sub te zijn en als ervaren rat voor onze jeugd