Verplaatsing naar de verrassing van deze competitie.
Hoe gaat onze ex-kapitein Siani ons ontvangen?
Hoe gaan de Kustboys reageren op zijn vertrek?
Wedstrijd om 18.00u.
Deze wedstrijd valt NIET onder de combiregeling maar we raden jullie wel aan om met de supportersbussen van de Kustboys mee te gaan.
Inschrijven kan nog via www.kustboys.be/verplaatsing/180 (ook niet leden zijn welkom).
Scheidrechters:
° Christof Dierick
° Jo De Weirdt
° Tom Dens
° Lawrence Visser
KVO supporters die nu zaterdag met de wagen richting de Bosuil gaan zullen verplicht zijn om hun wagen te parkeren in de buurt rond het stadion.
De bezoekersparking is enkel voorzien voor de Kustboys bussen.
Privévoertuigen krijgen geen toegang tot deze parking!!
markos Wrote:Die Nkaka toch terug goed bezig.
Straks zijn we die ook nog kwijt aan RSCA...
Nkaka goede transfer.
Naar Anderlecht? Je moet er veel mee lachen. Ze zijn hier voor niets meer beschaamd.
Rekening houdend met de resultaten van vandaag zijn we nu ook mathematisch zeker (op sportief vlak dan toch ) van verder verblijf in eerste klasse.
Nkaka en Bjelica zijn twee voltreffers ,
Lombaerts en Tomasevic vind ik ook geslaagd ,
zijn allemaal goed bezig ,
Dutoitje weer de NUL gehouden , zo moet het zijn
Jali dacht waarschijnlijk dat hij nog samenspeelde met Siani,
ofwel is hij gewoon van in het rood te spelen,
gaf meer passen aan de roodhemden dan aan eigen teammaten
Zeer verdiend punt op slecht veld. Weinig voetbal, veel inzet, maar toch kregen we twee uitstekende kansen. Canesin groeit stilaan weer naar een beter niveau, maar scoren blijft een probleem. En Zivkovic, die kan als spits al helemaal niet scoren, hoeveel goals heeft die nu, één tot nu toe? Akpala was ook uitermate zwak en in het geval van Akpala, als ie zwak is, is het erbarmelijk.
Blijkbaar vinden onze fans dat Dutoit man van de match is, maar op basis van wat? Heeft één bal moeten pakken, die naast ging. Man van de Match voor mij Lombaerts en Tomasevic. Die laatste is, zoals ik hier al zei, zwaar ondergewaardeerd. Voor mij zelfs één van de spelers van het seizoen. Jali was inderdaad opnieuw slecht, graag Vandendriessche er terug in als hij fit is. Was beter Jali was die weg was in plaats van Siani, die toch meteen zijn stek inneemt op dat Antwerpse middenveld.
Bon, sportief zijn we gered, nu nog voor de licentiecommisie ook.
ik hoop dat Rajsel vlug speelklaar komt, misschien is dat de ontbrekende schakel
want geef eerlijk toe , we zijn ongelooflijk zwak in de aanval
we scoren niet , Anderlecht moest zelfs de doelpunten maken voor ons
dat geluk hebben we niet iedere week
Ik dacht eerder dat jali erom deed om ons in het zak te zetten ....had niet veel zin in de match had liever rood genomen volgens mij .... gewoon niet meer opstellen zelfs niet op de bank
Lombaerts en thomasevic idd heel sterk , maar nkaka vind ik ook
Bjelcia vind ik persoonlijk niet top .... moet veel beter ze voorzetten trappen
Ik heb slechts de laatste 20 min van de match gezien, maar voor mij viel de vechtlust in positieve zin op. Het verdedigende compartiment leek me er opnieuw te staan. Ook Nkaka lijkt zich goed te voelen want valt helemaal niet door de mand, integendeel. Die kans van Zivko zou een spits in vorm toch niet mogen missen, maar ik blijf geloven dat hij opeens kan ontploffen.