carlo Wrote:Als supporter echt genoten tenzij net voor de match toen een vuilbekker het nodig vond een schimpliedje te brengen op MC. Akkoord, ik vind het ook niet leuk dat hij weg is maar wat een boost heeft hij gegeven aan KVO!
Denk jij nu echt dat mc daar niet van wist ..... ik vond het gewoon de max !!!
Hij zou elke thuis match moeten de supporters oppeppen
Het het hier nog gezegt ..... liedje van preuteleute ...pak je zak en ga weg
carlo Wrote:Als supporter echt genoten tenzij net voor de match toen een vuilbekker het nodig vond een schimpliedje te brengen op MC. Akkoord, ik vind het ook niet leuk dat hij weg is maar wat een boost heeft hij gegeven aan KVO!
Cultuur met een grote C in het Albertpark. Akkoord, het kan niet tippen aan Harry Gagger of andere Swoops, maar Alain deed ook maar zijn best hé (geen cadeau om het zonder Ookalain te moeten opvoeren).
Alstublieft zeg, we zijn oostendenaars hoor, geen serreplantjes. Oostende is een hoek af en we zijn niet vies van zelfspot en sarcasme. Of heb je liever harry hagger, swoop en consoorten ?
Alstublieft zeg, we zijn oostendenaars hoor, geen serreplantjes. Oostende is een hoek af en we zijn niet vies van zelfspot en sarcasme. Of heb je liever harry hagger, swoop en consoorten ?
Heel juist , Turbof ! We zijn géén serreplantjes.
Pak je zak en ga weg , ........gewoonweg subliem.