Tickets:
Dienst Ticketing KVO: http://www.kvo.be/tickets
Online: http://kvo.tickethour.be/kvoostende/homePage.html.
Online zijn er slechts tickets te koop voor de volgende vakken: A1, A2, A3, B2 en B3.
De KVO medewerkers van de Dienst Ticketing staan steeds ter uwer beschikking voor al al uw vragen over tickets, reservatie, prijzen, enz...
Mechelen heeft weeral verloren, als we tegen Lokeren winnen lijkt de redding toch nabij. 10 punten voorsprong met nog 6 wedstrijden te taan, is een te grote kloof om nog te overbruggen. Zeer belangrijke wedstrijd dus.
Je weet dat na de winst van Eupen 25 punten niet zullen volstaan .
Je weet dat Milic niet fit raakt tegen Lokeren
Je weet dat Bossaerst niet goed genoeg is
Je weet dat er op FCB dit jaar voor dit KVO niets te rapen valt.
Je weet dat op het einde van de wintermercato een aantal spelers ofwel KVO zullen verlaten ofwel gedwongen zullen worden om tegen hun goesting te blijven.
Je weet dat je best voor einde januari de nodige punten moet pakken om veilig te zijn.
Wat doe je bijgevolg : je stelt je best verdediger op tegen FCB zodat deze zijn vijfde geel pakt en geschorst is tegen Lokeren.
Welke idioot beslist zoiets??
Ik kan er met mijn verstand niet bij.
ratatouille Wrote:Je weet dat na de winst van Eupen 25 punten niet zullen volstaan .
Je weet dat Milic niet fit raakt tegen Lokeren
Je weet dat Bossaerst niet goed genoeg is
Je weet dat er op FCB dit jaar voor dit KVO niets te rapen valt.
Je weet dat op het einde van de wintermercato een aantal spelers ofwel KVO zullen verlaten ofwel gedwongen zullen worden om tegen hun goesting te blijven.
Je weet dat je best voor einde januari de nodige punten moet pakken om veilig te zijn.
Wat doe je bijgevolg : je stelt je best verdediger op tegen FCB zodat deze zijn vijfde geel pakt en geschorst is tegen Lokeren.
Welke idioot beslist zoiets??
Ik kan er met mijn verstand niet bij.
Milic zit gewoon in de selectie voor morgen.
Voor iemand die zoveel weet, had je dat toch ook mogen weten.
Als men Lombaerts niet had opgesteld tegen Club, is er ook gezaag gezien we met zo’n klein verschil verloren.
Lombaerts ga je tegen Waregem een week later ook nodig hebben, maakt niet uit wanneer je je 5de geel pakt. Het is beter om de schorsingen die er nu zitten aan te komen te spreiden.
Mijn vermoedelijke opstelling: Dutoit, Tomasevic, Milic, Bushiri, Bjelica, Siani, Jali, Capon, Berrier, Zivkovic, Gano.
Ik weet dat er over bepaalde spelers discussies gaan ontstaan maar ik denk dat dit de elf gaan zijn dat zullen spelen.
Het kan zijn dat er nog een kleine variatie is, Capon op de plaats van Bushiri en Canesin in de ploeg.