De kop is eraf...
KVO won in extremis de eerste oefenwedstrijd op het veld van KSKV Zwevezele met 1-2.
Wat de wedstrijd betreft:
Een totaal nieuw KVO, een volledig ander spel, nog zeer veel werk voor onze aanvallers...
Maar we mogen niet vergeten dat ze slechts enkele dagen samen trainen. Vanaf de stage begint het echte werk.
Vond het een leerrijke wedstrijd. Zag al nieuwe accenten. Ook de aanwinsten vielen in positieve zin mee. Milovic straalt iets uit en Faes lijkt me een aanwinst.
Boonen is ondanks zijn kleine en tengere gestalte een genot om naar te kijken. Technisch zeer vaardig en fysiek zeer sterk.
Guri liet me ook een degelijke indruk na. Had wat pech bij de afwerking maar scoorde toch tweemaal en was zeer ijverig.
(06-28-2018, 07:38 AM)ostend4ever Wrote: Vond het een leerrijke wedstrijd. Zag al nieuwe accenten. Ook de aanwinsten vielen in positieve zin mee. Milovic straalt iets uit en Faes lijkt me een aanwinst.
Boonen is ondanks zijn kleine en tengere gestalte een genot om naar te kijken. Technisch zeer vaardig en fysiek zeer sterk.
Guri liet me ook een degelijke indruk na. Had wat pech bij de afwerking maar scoorde toch tweemaal en was zeer ijverig.
Ok, bedankt voor de info.
Conclusie : we worden de revelatie van het nieuw seizoen, volgend jaar vertrekken Boonen en Faes na een monsterbod uit het buitenland en Gert wordt de nieuwe trainer van Anderlecht #glazenbolvoorspelling
(06-28-2018, 07:38 AM)ostend4ever Wrote: Vond het een leerrijke wedstrijd. Zag al nieuwe accenten. Ook de aanwinsten vielen in positieve zin mee. Milovic straalt iets uit en Faes lijkt me een aanwinst.
Ok, bedankt voor de info.
Conclusie : we worden de revelatie van het nieuw seizoen, volgend jaar vertrekken Boonen en Faes na een monsterbod uit het buitenland en Gert wordt de nieuwe trainer van Anderlecht #glazenbolvoorspelling
Er kunnen geen conclusies getrokken want het was maar troepenschouw maar vond het leuk dat onze aanwinsten zich lieten gelden. Onmiddellijk dat negativisme.... dat helpt geen zier. Voor mij was het gisteren enkel belangrijk wel vlees we in de kuip hebben en om naar de voetbal te kijken. Hoewel we slechts 2 maal scoorden zag ik toch mooie dingen
(07-07-2018, 12:50 AM)markos Wrote: 14-0 tegen een cafeploegje.
' t was een trainingswedstrijd op afwerking . de spitsen deden hun werk Guri 4x , Zivkovic 3 x , Rajsel 3 , Bataille , D'haese , Banda en Vandendriesche 1x
(07-07-2018, 12:50 AM)markos Wrote: 14-0 tegen een cafeploegje.
' t was een trainingswedstrijd op afwerking . de spitsen deden hun werk Guri 4x , Zivkovic 3 x , Rajsel 3 , Bataille , D'haese , Banda en Vandendriesche 1x
Laat ons hopen dat we nu echt vertrokken zijn (weet wel het was maar tegen....)
Met de aankomende nieuwe spits kan het enkel nog maar beter gaan.