HLN: 9/7/2018
KV Oostende rondt komst Zambiaan af
KV Oostende staat op het punt om Fashion Sakala (21) over te nemen van Spartak Moskou. De Zambiaan moet de vervanger worden van Zinho Gano, die vorige week aan Racing Genk verkocht werd. Sakala speelde dan wel niet in de eerste ploeg van Spartak, toch wordt hij net als Oostendes Emmanuel Banda als een groot Zambiaans talent aanzien. De rechtsbenige spits tekent behoudens ongelukken eerstdaags een contract. (TTV)
Dat Gano zal scoren bij WB, ok, had ook bij ons topschutter kunnen worden maar heeft absoluut niet de KVO mentaliteit. Vechten en werken voorde ploeg oeioeioei dat was teveel van het goede gevraagd
Een creatieve middenvelder is een pure noodzaak. Met alleen vechters in het middenveld haal je het niet. Had ook die nr 10 van Zagreb opgemerkt en 1 dag later is Coucke ook al geïnteresseerd . Er wordt 6 mio € gevraagd. Dus geen spek voor onze bek. Maar Kaya vind ik al lang een heel nuttige speler. Werkmier maar goede Vista en twee goede voetjes. Broos laat dit niet schieten. Veel te goed voor tweede klasse.
(07-23-2018, 09:53 AM)BARTMAN Wrote: Een creatieve middenvelder is een pure noodzaak. Met alleen vechters in het middenveld haal je het niet. Had ook die nr 10 van Zagreb opgemerkt en 1 dag later is Coucke ook al geïnteresseerd . Er wordt 6 mio € gevraagd. Dus geen spek voor onze bek. Maar Kaya vind ik al lang een heel nuttige speler. Werkmier maar goede Vista en twee goede voetjes. Broos laat dit niet schieten. Veel te goed voor tweede klasse.
Een minpunt is 32 j positief is gaat niet veel kosten .... heeft een goeie voorzet en vrijtrap
Morioka gaan ze liever aan antwerp verhuren Devroe en co
Vanlerberghe binnen binnen voor een Lombaerts of tomasevic
Al is vanlerberghe eerder een nr 6 denk ik maar goeie aankoop (huur)
Alé haal nu nog Akpala terug en kaya of morioka en we zijn gewapend voor nieuw seizoen !!
Want als guri tegen valt zitten we echt mager vooraan ....hopen op rajsel op de 10 maar is risico als hij op 1 september uitvalt