Je kan vandaag weinig spelers verwijten maken tenzij dan misschien Vanlerberghe die, in tegenstelling met de match tegen Moeskroen, ik een heel slechte dag was. Maar om hem te vervangen hebben wij Nkaka die ook al zwak was op Anderslecht, en voor de rest ...euh...
Vooraan missen wij verdorie nog Akpala! Mischien moet VDD eens meer shotten van op afstand want die heeft toch ook een zwaar schot...
En van Vissers kan je niets anders verwachten dan een heel licht toegekende strafschop als een van de 'top 6' clubs het laten afweten.
Zou iemand kunnen uit-Vissen hoeveel wedstrijden wij wonnen / verloren met Vissers als scheids. Ik heb het gevoel dat dat heel serieus scheef hangt.
08-12-2018, 10:31 PM (This post was last modified: 08-12-2018, 10:38 PM by jantje.)
(08-12-2018, 08:54 PM)carlo Wrote: En van Vissers kan je niets anders verwachten dan een heel licht toegekende strafschop als een van de 'top 6' clubs het laten afweten.
Zou iemand kunnen uit-Vissen hoeveel wedstrijden wij wonnen / verloren met Vissers als scheids. Ik heb het gevoel dat dat heel serieus scheef hangt.
Visser floot een lichte strafschop tegen ons maar verleden jaar in de bekerwedstrijd tegen Standard bewoog hij niet als hij naast het doel stond als 4e scheidsrechter moest vlaggen voor een flagrante strafschop
sorry ik wil geen pessimist zijn maar als ik dat zie denk ik dat we binnen twee jaar weer zitten vanwaar we komen ,je ziet dat er geen geld meer is om degelijke versterking te kopen
Trossard
Kjell Doms Uit de krant van vandaag
Je zag het zo vanaf de tribune. De bal stremde op de stroeve Oostendse grasmat. Leandro Trossard deed er ook na afloop zijn beklag over. "Een absolute schande", vond de aanvaller van Racing Genk het. "Ik denk dat het gras makkelijk tien centimeter te lang stond en dan werd er bij dit warme weer zelfs nog niet gesproeid. Dan is de voetballende ploeg altijd in het nadeel en wij moeten het juist hebben van een snelle balcirculatie. Als dit bewust is, en daar ga ik toch van uit, dan vind ik dat heel onsportief." (KDZ)
(08-13-2018, 11:18 AM)markos Wrote: Trainer moet Lombaerts niet stond er in NB.
Hoe de media toch woorden kunnen verdraaien ... Lombaerts moet weg om €€€€€ te besparen broos kan 3 spelers betalen met zijn loon ... waarom nam Coucke hem niet mee en laat hij hem stikken en wij zitten met ze hoogloon
Dat gertje Lombaerts niet wil daar geloof ik niet in .... het komt gewoon van hogere hand
Gertje moet een ploeg bouwen waar hij heel seizoen moet kunnen omrekenen en een vertrouwd systeem inbouwen das de reden volgens mij
Ze maakten 1 fout .... Lombaerts mag weg maar moet niet weg , nu is het toch van moeten als ze de €€€€ her tellen