08-13-2018, 05:21 PM
(08-12-2018, 07:19 PM)MARCO Wrote: Ik ben overtuigd dat Verheyen een goede trainer gaat worden maar hij is duidelijk nog ervaring aan het op doen.
A) er is natuurlijk de 3 5 2 maar een typisch Verheyen stempel in het spel zie ik nog absoluut niet.
B)in het huidig systeem is zivkovic van weinig of geen nut..Dit is nu wel duidelijk na 3 matchen.
C)weet niet goed waarom vanlerberghe vandaag op bepaald moment niet vervangen werd..
D) conditie van de ploeg is niet echt goed..bepaalde spelers waren meer vermoeid dan sommige genk spelers die ook donderdag gespeeld hebben.
E)snap absoluut niet waarom we links lombaerts en bjelica hebben in de match en dan nog langs dezelfde lijn(helemaal tegen de zijlijn) sakkala zetten..die had veel beter meer centraal dicht bij onze grote spits gestaan.
F) inzet was er absoluut maar vertrouwen om te winnen niet echt..we waren op bepaald ogenblik(doelman inbegrepen) precies tijd aan het winnen.
Volledig juist , vooral punt C en E.
Ik val in herhaling , maar als we geen deftige spelverdeler krijgen zal het een zeer moeilijk seizoen worden.