(08-21-2018, 07:44 PM)Keun Wrote: Denk dat broos ze echt ziet vliegen nu ...... wat is volgende van den borre of Deschacht
Zouden ze niet eerst onze b spelers van de hand doen ipv a kern spelers
Wat gaan we nog al meemaken zeg ..... ipv een 10 of spelmaker te zoeken komen ze met debock af
Is de bedoeling dat ze callant in 5j tijd kv naar de Kl... helpt of wa ?
Ja, Deschacht als rechtsachter,.......
Laurens De Bock , ik begrijp er niets meer van.
08-22-2018, 05:06 AM (This post was last modified: 08-22-2018, 05:07 AM by *4got*.)
Als ik zo overal wat reacties lees op de komst van Debock heb ik de indruk dat de helft van voetbalminnend Vlaanderen hem persoonlijk kent!
Naar KVO maatstaven is hij volgens mij een degelijke bruikbare speler. Enkel, zou het jammer zijn dat hij zou komen opdat Bjelica zou kunnen vertrekken. Ik vrees ook een beetje dat de progressie bij Ndembe door zijn komst zal geremd worden.
Ik vermoed dat KVO hoopt dat er bij Laurens een beetje een revanche-gevoel zal spelen na zijn terugval bij FCB en zijn mindere doorstart in Engeland. Startte toch beloftevol bij Lokeren, hopelijk kan hij datzelfde niveau terug halen na enkele jaren meer ervaring en wijsheid.
Welkom Laurens en bewijs je maar tegenover al die criticasters.
Zeg nu zelf, hij heeft hier nog tegen geen bal getrapt en hij wordt al afgebroken dat het niet normaal is. Leuk is anders!
08-22-2018, 05:34 AM (This post was last modified: 08-22-2018, 05:37 AM by tim2pin.)
Ik denk niet dat het de transfer van Debock persoonlijk (alhoewel die niet onbesproken is in België) is die kwaad bloed zet maar eerder:
1. het feit dat we op de linksback eigenlijk met Bjelica en Ndenbe, een ervaren speler en een veelbelovende speler 'op us niveau' hebben (en die 2 hier ook nog effectief rondlopen);
2. het feit dat het ons aan voetballend vermogen ontbreekt = spelmaker + diepe spits (om Guri wat onder druk te zetten);
3. het feit dat het een publiek geheim is dat de lonen van Lombaerts, Bossaerts, Conté, Ozkan ... te zwaar doorwegen op het budget waardoor indien die spelers niet vertrekken (er zijn zelfs geen geruchten meer) er geen nieuwkomers meer zouden bijkomen en dan komen ze af met een 'dure' speler (want ik kan me niet inbeelden dat we Debock gratis en zonder loonkost huren van Leeds ...) op een positie die we eigenlijk niet nodig hebben.
08-22-2018, 07:31 AM (This post was last modified: 08-22-2018, 07:34 AM by ostend4ever.)
Eerst en vooral ik ben een KVO-fan in hart en nieren en geen Bruggefan.
De Bock is een opportuniteit die men niet links mocht laten liggen.
Onze nieuweling wordt afgebroken voor hij een minuut speelde. Velen weten niet dat hij bij Lokeren de pannen van het dak speelde, wat hem een transfer opleverde naar Club (overgang was 3 miljoen, wat toch iets wilde zeggen voor een linkerflankspeler). Bij Club speelde hij heel veel maar viel uit de gratie bij Leko omdat die een ander systeem hanteerde waar De Bock niet in thuishoorde en niet omwille van zijn kwaliteiten. De passage bij Leeds was te kort om een oordeel te vellen, bovendien kom je als speler in januari daar toe, wat op zich al een nadeel is.
Wat die spelmaker betreft, daar zijn ze achter de schermen mee bezig... al dat gezever daarover... laat de sportieve staf daar zelf over beslissen. Zij zullen wel bepalen wat mogelijk is.
Wat het financiële betreft. We hebben daar geen zaken mee, intern weten ze wel wat ze doen, wij moeten de rekening niet maken en bovendien is het louter gissen wat we doen.
(08-22-2018, 07:31 AM)ostend4ever Wrote: Bij Club speelde hij heel veel maar viel uit de gratie bij Leko omdat die een ander systeem hanteerde waar De Bock niet in thuishoorde en niet omwille van zijn kwaliteiten.
is het systeem Verheyen niet hetzelfde als van Leko ?? met drie verdedigers !!
OSTEND4EVER en 4got bedankt voor jullie positieve input. Laat de staf hun werk doen. Die mensen willen ook dat de ploeg sterker presteert. Ze zullen het maximum uit KVO halen. Tijdperk van Coucke is gedaan. We moeten samen vooruit kijken en de ploeg steunen. Veel ploegen zijn jaloers op onze sportieve staf, ze hebben veel connecties.
Je mag niet vergeten dat we met een volledige nieuwe elan bezig zijn. Willen jullie liever zoals Moeskroen, Kortrijk en Eupen in handen vallen van dubieuze personen of zoals Lokeren langzaam doodbloeden.
Wees blij met de stand van zaken, jullie zijn vergeten dat we OVER het randje van faillissement waren. Dus denk positief en steun je ploeg.
(08-22-2018, 07:58 PM)4genKVO Wrote: Oef, toch nog positieve supporters ! Bedankt, dit doet deugd !
Er zijn hier genoeg positieve supporters.
Als er iets goed is krijgt dit voldoende aandacht.
Wat niet wegneemt dat je de negatieve zaken MOET vermelden ,daarvoor dient een forum.