(08-30-2018, 06:42 AM)danny2 Wrote: D Day , vandaag zal het moeten gebeuren !
Morgen nog een dag danny2 , we hebben nog al de tijd
tja , ze zeggen wel dat we optimist moeten blijven
mo 't is triestig dat het nu zo is ,
hopen dat er één zijn contract ontbind, zodat er geld is, om iets anders te doen
zo niet, komt er niets
Devroe kreeg commentaar op zijn transfers
maar je moet nu eens kijken
Lombaerts , Tomasevic , Ndenbe , Bjelica en De Bock allemaal LB
en alleen Capon op de RB
ze halen Boonen en Marquet , terwijl ze eigenlijk een speler als Sander Coopman / Dante Rigo moesten hebben
en Banda die scoort bij de reserven , doch krijgt zelfs geen plaats meer op de bank
van Nkaka konden we het verwachten dat deze met zijn gedachten ergens anders zou zitten,
daarom nog vlug Vanlerberghe gaan huren
het is natuurlijk nog vroeg , hopelijk verbeterd het kwa spelniveau bij KVOOOOO
voor de rest moeten we content zijn dat we al 9 op 15 hebben
sebiets spelen we toch nog PO1
Ik stoor mij gewoon aan de woorden of (leugens) van een budget die zelfs licht ging stijgen bij de aanstelling van callant en dat hij steeds afkomt met play off 1
Denk wel dat broos grote strondhoop mocht opruimen vooraleer hij kon starten , maar idd op de rb zitten we mager ofwel word jelle daar klaar gestoomd
(08-30-2018, 09:22 AM)Keun Wrote: Jantje het draait allemaal om €€€€€€€€€
Ik stoor mij gewoon aan de woorden of (leugens) van een budget die zelfs licht ging stijgen bij de aanstelling van callant en dat hij steeds afkomt met play off 1
Denk wel dat broos grote strondhoop mocht opruimen vooraleer hij kon starten , maar idd op de rb zitten we mager ofwel word jelle daar klaar gestoomd
Wel ik geloof nu eenmaal wel dat we een budget hebben van € 19.000.000 of meer , maar ik geloof ook dat we zonder grote schulden moeten zijn met dit budget . KVO is nu eenmaal profesioneel uitgebouwd en de tijd van meestal kosteloze medewerkers is definitief voorbij .Als 1 ( zeer goede speler ) reeds een salaris krijgt van € 1.200.000 is ons jaarbudget wel nodig om rond te komen , want niet alleen de spelerslonen , de trainersstaf , de verzekeringen , de voetbalbond ( om de in het buitenland overbetaalde internationals overdreven premies te geven) , de huur van het stadion , enz.
Niet iedereen steekt nu eenmaal al zijn zuur verdiende centjes in het voetbal om zich thuis dan nog enkel een stute met perensiroop te kunnen veroorloven .
Keun , stop a.u.b. toch eenmaal over geld te praten , je begrijpt er nu eenmaal helemaal niks van . Stel eerst eens orde in uw eigen portemonee .
Inderdaad Dirk, als je 19 miljoen euro budget hebt en je hebt er reeds 19 miljoen van uitgegeven (aan vb. huur stadion, loon spelers, loon medewerkers, andere 100tal kosten ...) dan kun je jezelf niets extra's meer permitteren, dan moet je eerst wat kosten gaan schrappen (wat volgens mij nu aan het gebeuren is). Vroeger was dat geen probleem want Coucke paste gewoon bij uit eigen portefeuille.
En met de ambitie om PO1 proberen te halen vind ik niets mis, als Waregem, STVV, Beveren, Kortrijk, Lokeren, dat ambiëren dan mogen wij dat ook.
Jantje, waarom ben jij altijd zo negatief ? Besef nu toch eens dat de coucke tijden voorbij zijn. Broos gaf al aan dat Coucke hier financiële chaos heeft achter gelaten. Wil je dat we ons daar niets van aantrekken en gewoon verder doen op die manier? Als we ons geen versterking kunnen permitteren dan is het maar zo. Vergeet niet dat hier nog een speler van 1 miljoen per jaar rondloopt. Logisch dat ze die eerst weg willen.
Om nog maar niet spreken van spelers als bossaerts, conte, Ozkan, bah, Rezaeian, ... die hier rond lopen of liepen.
Hoe komt het dat we zoveel schulden hadden aan coucke? Omwille van de tribune maar evenzeer omwille van alle dure transfers en lonen die coucke hier binnen haalde. We gingen wellicht gewoon zwaar over ons budget en coucke paste bij want alles kon en mocht. Die tijden zijn voorbij.
(08-30-2018, 09:22 AM)Keun Wrote: Jantje het draait allemaal om €€€€€€€€€
Wel ik geloof nu eenmaal wel dat we een budget hebben van € 19.000.000 of meer , maar ik geloof ook dat we zonder grote schulden moeten zijn met dit budget . KVO is nu eenmaal profesioneel uitgebouwd en de tijd van meestal kosteloze medewerkers is definitief voorbij .Als 1 ( zeer goede speler ) reeds een salaris krijgt van € 1.200.000 is ons jaarbudget wel nodig om rond te komen , want niet alleen de spelerslonen , de trainersstaf , de verzekeringen , de voetbalbond ( om de in het buitenland overbetaalde internationals overdreven premies te geven) , de huur van het stadion , enz.
Niet iedereen steekt nu eenmaal al zijn zuur verdiende centjes in het voetbal om zich thuis dan nog enkel een stute met perensiroop te kunnen veroorloven .
Keun , stop a.u.b. toch eenmaal over geld te praten , je begrijpt er nu eenmaal helemaal niks van . Stel eerst eens orde in uw eigen portemonee .
Dirk ...sinterklaas komt op 6 december hé
Wel lang geleden , dacht dat je mee was naar Brussel met je buddy Devroe
Er is hier een puinhoop aan dure en verkeerde transfers in kvo achter gelaten
De helft moeten we zelfs gratis laten vertrekken dada centen in de clubkas
De enkele die beter deden zijn weg geplukt
Geef broos zelfde budget als Devroe en we spelen zeker !! De topvijf !!
Ik heb geen probleem om in te boeten zonder Coucke ze centen ....maar stop met luchtkastelen te verkopen zou ik zeggen blijf met je voetjes op de grond
En Dirk ...ik snap het heel goed ...voetbal draait nu eenmaal om veel centen
85% is het budget en laat ons zeggen de andere 15% is geluk om over play offs te praten of Europees voetbal zoals in het buitenland
Waarom denk je dat het bijna altijd dezelfde ploegen zijn in binnen en buitenland die altijd kampioen spelen
$$$$$$$$$$$$ en Dirk niks mis met mij portemonnee kun nog juist pintje kopen
Bushiri al twee weken bij de uitblinkers bij Eupen.
Hoe zit dat nu in feite met hem . Ik heb al drie verschillende versies gelezen:
- Hij komt terug naar KVO na een jaartje Eupen
- Eupen bedong een aankoopoptie
- Zijn contract bij KVO loopt ten einde in juni 2019 : op het einde van de huur zou hij dan m.a.w. een vrije speler zijn
Weet iemand hoe de vork aan de steel zit?