(08-31-2018, 06:11 PM)carlo Wrote: Bjelica is zeker goed genoeg om te houden en als Lombaerts niet weg geraakt hebben wij een serieuse verdediger in reserve...
Coopman, ok, en wie moet plaats ruimen uit de actuele 'basis'?
Vanlerberghe
Vanlerberghe is op zijn best als verdedigende middenvelder, Coopman als aanvallende middenvelder...
Dat weet ik ook wel , .........
Maar je moet iemand vervangen.
Lombaert mag gratis vertrekken....... en volgens de krant zou er een bod gedaan zijn die ontoereikend was
GRATIS en toch iets krijgen , maar weigeren ???
De centrale verdediger zal nog minstens tot januari bij Oostende moeten blijven. Tijdens de laatste uren van de transferdeadline was er nog interesse vanuit Portugal, weet Het Nieuwsblad. Er zou een concreet bod gedaan zijn bij KV Oostende maar dat was volgens de krant ontoereikend. Om welke Portugese club het ging, is niet meegedeeld.
Nu de transferperiode bijna gedaan is, toch voor inkomende transfers zou ik toch graag eens de balans zien.
Als persverantwoordelijke moet jij toch over deze gegevens beschikken...
Inkomende transfers = 0 Euro
Uigaande transfers = Gano(2.5 miljoen), Milic(3 miljoen), Musuna(4.5 miljoen), Berrier(1.5 miljoen).
Dit volgens sommige websites...
Aan inkomende transfers toch wel iets meer uitgegeven dan 0 euro, Ondoa, Faes, Guri ... hebben wel een cent gekost
Ik denk dat je de uitgaande transfers wat overschat ... voor Gano hebben we nooit de volledige aankoopsom van destijds (2,5?) gerecupereerd, Milic en Musona waren samen 5 miljoen dacht ik ergens gelezen te hebben en zou Mechelen echt nog 1,5 miljoen euro op tafel hebben gelegd voor Berrier?
Volgens mij mag je.... Een keeper bijhalen en een laten vertrekken
Een rechtsback in vervanging van capon
Een spelmaker
En vooral de aanval versterken en niet enkel met desutter die zie ik eerder als sub
We zitten kras bij kas..... Desutter kunnen ze enkel betalen als er iemand vertrekt?
Guri en sakala zijn miskopen
Ondoa en milovic zijn ook al niet wauw
Dus slecht rapport voor broos en zal het veel beter moeten doen als voetbal kenner
Faes en marque zullen wel van gertje komen
Dan zitten we nog met de erfenis van devroe.... Ziet er niet rooskleurig uit deze transferperiode
Nkaka willen we al terug sturen maar blijkbaar wil Anderlecht hem niet.... En zo blijven we zware rugzak van het coucketijdperk dragen