Wie zal T1 Gert Verheyen in doel plaatsen? Start nieuwkomer Coopman? Mag Bataille opnieuw starten? Geef gerust zoals altijd jullie mening over deze wedstrijd.
Zelfs al is Sander maar op 50% van zijn fysieke mogelijkheden dan nog had hij beter gedaan dan sommige die op het veld stonden, ik ga geen namen noemen.
Weten onze spelers wel wie Guri en Zivkovic zijn. Eerste helft Guri aangespeeld zoals voor Zivko tweede helft omgekeerd.
Twee spitsen maar ze maken geen goals in mis Akpalla nu al, misschien toch eens informeren bij Tom de Sutter als die
haalbaar is (eventueel als suppersub) en ja wat de personen in de microcabine betreft, als de vismarkt wordt gezongen
is het de bedoeling dat de supporters gehoord worden met Luci Loes stil op de achtergrond, en dan aan de rust Oostende 1
volgende keer de delete knop gebruiken AUB.i
Faes is beste speler van heel onze kern ....is ook al leiderfiguur , gezien hoe hij vanlerberghe aanpakte na het tegendoelpunt ...klasse en wel degelijk terecht , hij liet ze man gewoon lopen
Canesin had een ongelukkige match vond ik
Tja ...toch mss beter eens polsen als we desutter nog kunnen binnen halen want we een heel groot probleem vooraan
Belicia idd beter dan debock ...heb nooit verstaan waarom me rocky lieten vertrekken en debock hebben aantrokken
Maar achteraan zit het goed en dan stopt het ....middenveld zonder marquet toch groot verschil
Zijn er hier echt mensen die De Sutter willen? Die gast kan niet meer mee in eerste klasse, dat was bij Lokeren toch al duidelijk. Was soms pijnlijk om te zien hoe slecht die speelde.
Begrijp niet dat Coopman zelfs de selectie niet haalde. Gakpé werd deze week aangetrokken door Cercle en die viel zelfs in !!!!
We hebben voorlopig geen nummer 10. Sander is onze hoop voor die positie.
Canesin vond ik na de rust wel goed acteren. Speelde toen op zijn vertrouwde rechtsbuiten positie. Vooraan schort het schoentje. Akpala we hebben zo veel kritiek gehad op hem maar die woog tenminste op een verdediging. Niemand vooraan kan de bal bijhouden zodanig dat middenvelders niet kunnen aansluiten.
Niet afkomen met De Sutter aub. Zijn beste tijd is helaas al een tijdje voorbij.
De verdediging van KVO is wel heel sterk en hoed af voor werkpaard Vandendriessche maar verwacht toch aub niet van die jongen dat die ook nog het spel dient te maken.
(09-16-2018, 07:14 AM)geertkvo Wrote: Weten onze spelers wel wie Guri en Zivkovic zijn. Eerste helft Guri aangespeeld zoals voor Zivko tweede helft omgekeerd.
Twee spitsen maar ze maken geen goals in mis Akpalla nu al, misschien toch eens informeren bij Tom de Sutter als die
haalbaar is (eventueel als suppersub) en ja wat de personen in de microcabine betreft, als de vismarkt wordt gezongen
is het de bedoeling dat de supporters gehoord worden met Luci Loes stil op de achtergrond, en dan aan de rust Oostende 1
volgende keer de delete knop gebruiken AUB.i