Ik zou echt niet weten wie we als gratis targetspits zouden kunnen halen met wat ervaring in België
Die niet dat vrije spitsen die kunnen scoren dik gezaaid lopen .... maar idd desutter zou wel eens paniek aankoop kunnen zijn
Ik zie guri of zivco niet opeens ontploffen ....dus we hebben wel degelijk een spitsen probleem
ik zat me al af te vragen, wie gaat eruit als Coopman erbij komt
ehwel het antwoord is er........ onze spitsen , want die voldoen toch niet
en aangezien we al 12 tegendoelpunten gekregen hebben
misschien nog een extra verdediger erbij zetten
09-17-2018, 05:48 AM (This post was last modified: 09-17-2018, 05:49 AM by Keun.)
Volgens de gazette praat gaat Boonen ze kans krijgen
Die jongen kan voetballen dit zag je zo .... maar we hebben idd geen spitsen
Guri heeft onze competitie wat onderschat denk ik
En zivco heb ik heel lang voordeel van de twijfel gegeven maar nu is het bijna op
Ze mentaliteit tegenover ze medemaats trekt ook op niet veel .... altijd da gezaag en arm gezaai bij mindere pas mag hij achterwege laten ....zivco begin bij je zelf
Wie hebben we nog als spits ?? Straks zetten ze capon daar terug
Canesin in de spits is geen optie .... kan ook niet afwerken
Eerste helft vond ik zwak van beide ploegen. Nog altijd veel afval in het spel. De tweede helft was een stuk spannnender. Ik vond ons terug veel goede wil hebben, maar Cercle heeft technisch toch meer in hun mars. Veel meer lange ballen kwamen goed bij hun flankaanvallers.
Ook al is het ons systeem niet, ik vind het jammer dat wij geen volwaardige diepgaande flanken hebben. Momenteel komt er veel te weinig aanvoer naar voor vanop de flanken. En centraal lukt het zoals we weten ook (nog) niet. Hopelijk zorgt Coopman hier voor een serieuze ommeslag. Dus ik weiger (voorlopig) mee te gaan in de kritiek op onze spitsen.
(09-16-2018, 04:48 PM)Keun Wrote: Ik zou echt niet weten wie we als gratis targetspits zouden kunnen halen met wat ervaring in België
Die niet dat vrije spitsen die kunnen scoren dik gezaaid lopen .... maar idd desutter zou wel eens paniek aankoop kunnen zijn
Ik zie guri of zivco niet opeens ontploffen ....dus we hebben wel degelijk een spitsen probleem
Frédéric Gounongbe
een targetman is nog vrij. Was succesvol bij Westerlo een paar seizoenen geleden. Brak niet door bij Cardiff. Kan ook geen waardevolle statistieken voorleggen qua doelpunten de laatste seizoenen.
(09-16-2018, 04:48 PM)Keun Wrote: Ik zou echt niet weten wie we als gratis targetspits zouden kunnen halen met wat ervaring in België
Frédéric Gounongbe
een targetman is nog vrij. Was succesvol bij Westerlo een paar seizoenen geleden. Brak niet door bij Cardiff. Kan ook geen waardevolle statistieken voorleggen qua doelpunten de laatste seizoenen.
We hebben een spits nodig die goals maakt , dringend.
En den deze maakt blijkbaar ook geen goals