10-01-2018, 09:20 AM (This post was last modified: 10-01-2018, 09:22 AM by gintonic.)
Als je op dergelijke matchen 0-1 achterkomt en niet snel de gelijkmaker kan treffen, weet je dat het moeilijk wordt. Ondanks inzet én kansen, overheerste een wat gelaten gevoel bij spelers en supporters doorheen de hele avond vond ik. Herpakken volgende match dat we toch meeblijven onderaan de linkerkolom.
Hier gewoon vragen 'geen commentaar?' zonder meer is ook maar vreemd toch?
Zwakste wedstrijd van het seizoen vond ik. Zivco is een loper en dus heeft het geen enkele zin om de bal hoog naar hem te spelen, hij kan niet koppen, zal ook nooit een duel winnen.
Idem als Fashion aangespeeld wordt met Luyindama in dekking, aub niet in de lucht aanspelen !.
Zeer zwakke match van Vandendriessche...
10-01-2018, 01:43 PM (This post was last modified: 10-01-2018, 02:04 PM by jantje.)
geen enkele van de drie spitsen kan bekoren
of zou het aan het middenveld liggen .?
elke week zelfde uitleg , goeie invalbeurten , Marquet was goed , Boonen....goed ,
Coopman zou het moeten oplossen
doch zij starten telkens op de bank
als het kalf verdronken is , moeten zij het redden
Vandendriessche blinkt uit met zijn werkkracht ...maar ook slechte passes
Canesin werkt als een paard, maar besluit niets
Capon en Bjelica zijn de enige die ik goed vind , plus de verdediging ,
ook al kregen we er drie domme binnen
na 9 weken , weet iedereen het nu al, er is een probleem tussen middenveld en aanval
ehwel, verander dan ook hé
laat ons eens starten met Boonen en Coopman en Guri
en dan met invallers......Canesin en Zivkovic....Sakala om de boel te forceren ,
als de tegenstrevers al 60 of 70 minuten in de benen hebben
gooi er dan twee spurters bij.... om hen te doen afzien
en drop dan de ballen diep , het lukte wel in Eupen met Zivkovic
(10-01-2018, 10:18 AM)dirkoost Wrote: Zwakste wedstrijd van het seizoen vond ik. Zivco is een loper en dus heeft het geen enkele zin om de bal hoog naar hem te spelen, hij kan niet koppen, zal ook nooit een duel winnen.
Idem als Fashion aangespeeld wordt met Luyindama in dekking, aub niet in de lucht aanspelen !.
Zeer zwakke match van Vandendriessche...
Ben ik volledig mee akkoord.
Altijd die hoge ballen zonder resultaat ,zo kan je nog 10 jaar spelen.
Dat zou de trainer ook moeten zien.
VDD was zwak ,maar hij niet alleen.
De kans die Banda mist op 1 meter van de goal is iets om je klak op te eten.
Vandendriessche is een werkpaard en nuttige speler maar wij supporters weten toch al jaren dat hij geen spelverdeler is of iemand is die de laatste pass in huis heeft. Met Yves lukte dat ook niet. Hij posteerde hem zelfs op de 10.
We hebben niet het technisch vernuft op het middenveld om sterkere ploegen pijn te doen. Coopman op zijn eentje zal dat ook niet kunnen. We kunnen alleen maar hopen dat hij de verwachtingen een beetje zal inlossen.