Ik begin me stillaan ook vragen te stellen in ons trainers duo
Ik hekel ze speelstijl al heel het seizoen , speel betonvoetbal op club en Anderlecht maar toch niet elke match hé en zeker niet thuis
Hoeveel doelkansen krijgen we in een match ??? hoe doelkansen al dit seizoen ??
Vanlergberghe stond ook op het plein zag ik op het wedstrijdblad,
nu begrijp ik waarom die flauw zwarten hem kwijt wilden.
We hebben geluk dat er voorlopig nog zwakkere ploegen zijn
anders stonden wij waar ZW nu staat.
Je kan toch niet veel verwachten als Gert verplicht is om, wedstrijd na wedstrijd, op 3 belangrijke posities 3 spelers te laten spelen die vorig jaar meestal op de bank moesten blijven omdat ze niet goed genoeg waren : Tomazevic, Canesin en Vandendriessche
Ik moet Marco hier bijtreden. In 11 wedstrijden pakken we 21 tegendoelpunten. Dat is nagenoeg 2 per match. De driemansverdediging bestaat uit een beresterke Faes, een international Tomasevic en toch ook een zeer degelijke verdediger Milovic. De keepers hebben ook nog niet echt geflaterd.
Met het gemiddelde van 2 tegendoelpunten en slechts 1,27 gescoorde doelpunten dan ben je op weg naar degradatie.
Vermits we toch nagenoeg niet scoren zou het mogelijk eens tijd zijn om te denken op een andere veldbezetting met 4 verdedigers.
Dat we nog geen enkele keer de nul hebben gehouden (zelfs niet tegen Hoogstraten) zegt hier voldoende.
Wat Guri betreft wordt aangehaald dat Broos en Verheyen hem persoonlijk zijn gaan scouten. Zij zullen dat zeker niet onaangekondigd gedaan hebben, maw zijn ploeg, de speler zelf en zijn manager zullen op de hoogte geweest zijn van hun komst. Zou het niet kunnen dat Guri "goed" voorbereid was voor die ene (of die paar) wedstrijd(en)? Na de recentelijke ontwikkelingen in het Belgische voetbal stel ik mij de vraag of iets meer naar het Oosten, nl. Albanië, ook de tegenpartij waartegen de ploeg van Guri uitkwam tijdens de scouting wel het volle pond gaf.
Ik zou zeggen trainer, swollow your pride, iedereen kan missen, maar velen met mij zeggen dat wanneer je met Guri speelt je start met een man minder. Geloof me, ik had het ook graag anders gezien. Iedere speler wordt thans met de computer gescand, wel is daar niet op te zien, hoeveel (kop)duels hij wint, hoeveel keer hij de bal (slecht) controleert, hoeveel keer hij een goede of slechte pas geeft, hoeveel keer hij in snelheid tekortdoet, hoeveel keer omvalt bij het minste zuchtje edm of wordt dat bij KVO enkel gebruikt om te zien hoeveel een speler heeft gelopen?.
Ik weet dat door dergelijke commentaar een speler niet beter gaat spelen maar het zit me te hoog.
Een zeer ontgoochelde supporter.
(10-21-2018, 10:25 PM)wiender Wrote: Blijkbaar deed De Bock mee (althans in de opstelling) ...
Een plaats tussen 8e en 12e : meer moet je niet verwachten.
Dinsdag kan men een paar (pittige) vragen stellen: https://www.kustboys.be/evenement/25
Wel eerst online inschrijven want anders geraak je niet binnen......
Als Guri zo goed was gedurende één seizoen dan moet er geanaliseerd worden hoe hij toen aan scoren toe kwam en moet misschien aan de spelwijze gesleuteld worden om hem tot scoren te brengen ...
10-22-2018, 02:27 PM (This post was last modified: 10-22-2018, 03:01 PM by Lucje.)
(10-22-2018, 06:54 AM)*4got* Wrote: Ik moet Marco hier bijtreden. In 11 wedstrijden pakken we 21 tegendoelpunten. Dat is nagenoeg 2 per match. De driemansverdediging bestaat uit een beresterke Faes, een international Tomasevic en toch ook een zeer degelijke verdediger Milovic. De keepers hebben ook nog niet echt geflaterd.
Met het gemiddelde van 2 tegendoelpunten en slechts 1,27 gescoorde doelpunten dan ben je op weg naar degradatie.
Vermits we toch nagenoeg niet scoren zou het mogelijk eens tijd zijn om te denken op een andere veldbezetting met 4 verdedigers.
Dat we nog geen enkele keer de nul hebben gehouden (zelfs niet tegen Hoogstraten) zegt hier voldoende.
Wat Guri betreft wordt aangehaald dat Broos en Verheyen hem persoonlijk zijn gaan scouten. Zij zullen dat zeker niet onaangekondigd gedaan hebben, maw zijn ploeg, de speler zelf en zijn manager zullen op de hoogte geweest zijn van hun komst. Zou het niet kunnen dat Guri "goed" voorbereid was voor die ene (of die paar) wedstrijd(en)? Na de recentelijke ontwikkelingen in het Belgische voetbal stel ik mij de vraag of iets meer naar het Oosten, nl. Albanië, ook de tegenpartij waartegen de ploeg van Guri uitkwam tijdens de scouting wel het volle pond gaf.
Ik zou zeggen trainer, swollow your pride, iedereen kan missen, maar velen met mij zeggen dat wanneer je met Guri speelt je start met een man minder. Geloof me, ik had het ook graag anders gezien. Iedere speler wordt thans met de computer gescand, wel is daar niet op te zien, hoeveel (kop)duels hij wint, hoeveel keer hij de bal (slecht) controleert, hoeveel keer hij een goede of slechte pas geeft, hoeveel keer hij in snelheid tekortdoet, hoeveel keer omvalt bij het minste zuchtje edm of wordt dat bij KVO enkel gebruikt om te zien hoeveel een speler heeft gelopen?.
Ik weet dat door dergelijke commentaar een speler niet beter gaat spelen maar het zit me te hoog.
Een zeer ontgoochelde supporter.
4got ik kan uw theorie volgen. Ik herinner me nog lang geleden in de tijd van derde klasse een transfer van een spits. We speelden vriendschappelijk tegen Club Brugge als ik me niet vergis in Eernegem. Een verdediger van Club kreeg wat geld toegestopt van een manager om bewuste testspeler te laten scoren. De testspeler kreeg vervolgens een contract maar onderging het zelfde lot als dit van een kalkoen t.t.z. hij haalde Kerstmis niet. We hebben hem toen gelukkig kunnen verpatsen aan een Franse club. Als ik mij niet vergis maakte hij geen enkele of misschien één goal in zijn half seizoen bij KVO.
Ik ga hier de naam van de Club Brugge-speler en de manager van de testspeler niet vernoemen.
10-22-2018, 04:44 PM (This post was last modified: 10-22-2018, 04:52 PM by oostendenaar.)
(10-22-2018, 11:52 AM)carlo Wrote: Als Guri zo goed was gedurende één seizoen dan moet er geanaliseerd worden hoe hij toen aan scoren toe kwam en moet misschien aan de spelwijze gesleuteld worden om hem tot scoren te brengen ...
De tegenstanders hier zijn een stuk beter dan in Albanië, dat zal wel het grootste probleem zijn.
(10-22-2018, 06:51 AM)Socrates Wrote: Je kan toch niet veel verwachten als Gert verplicht is om, wedstrijd na wedstrijd, op 3 belangrijke posities 3 spelers te laten spelen die vorig jaar meestal op de bank moesten blijven omdat ze niet goed genoeg waren : Tomazevic, Canesin en Vandendriessche
Tomasevic speelde vorig seizoen nochtans quasi alles. En Vandendriessche zal ook wel het merendeel van de wedstrijden zijn gestart (denk ik)?
Daarnaast zijn dat drie spelers die m.i. juist bij de ‘beteren’ horen dit seizoen.
10-22-2018, 04:59 PM (This post was last modified: 10-22-2018, 05:08 PM by gintonic.)
Die insinuaties hier over Guri vind ik wel straf. Je kan niet ontkennen dat hij in zijn voorgaande seizoenen/ploegen de goals wél maakte. Waarom zou je trouwens niet extra hard je best (mogen) doen als scouts komen kijken?
Dat hij hier ook mag beginnen scoren, daar is iedereen het wel over eens denk ik.
Over de match gisteren :
Niet dat we dan wél zouden gewonnen hebben, maar Fashion moest de voorkeur gehad hebben om te starten. Ik volg natuurlijk de trainingen niet. Voor de rest is het nu wel duidelijk dat het een 'spannend' najaar zal worden voor KVO.