Dit "voetbal" deed pijn aan de ogen.
Moeskroen haalt een punt tegen Standard ,Beveren een punt op Club Brugge , .......dat kunnen wij niet.
Guri is een ramp.
Vanlerberghe is een ramp.
We krijgen veel tegengoals en zijn aanvallend zéér zwak.
Dat belooft voor de toekomst.
(10-22-2018, 04:59 PM)gintonic Wrote: Die insinuaties hier over Guri vind ik wel straf. Je kan niet ontkennen dat hij in zijn voorgaande seizoenen/ploegen de goals wél maakte. Waarom zou je trouwens niet extra hard je best (mogen) doen als scouts komen kijken?
Ik ga niet insinueren dat zoiets effectief gebeurd zou zijn maar in die landen kan blijkbaar heel veel. Herinner je nog een paar jaar geleden tijdens de winterbreak, een match aan de Costa del Sol in Spanje tegen Skenderbeu. Op die wedstrijd is toen zwaar gegokt geweest. Gelukkig had KVO er niets mee te maken.
Al bij al moeten we gewoon concluderen dat het voetbal aldaar stelt niet veel voor.
Ergste is dat vanlerberghe mag blijven starten ....heeft ons al veel punten gekost
Maar in januari moeten we geen versterkingen meer verwachten ....het budget staat het niet meer toe
Wat een andere toon nu dan vooraf dat callant overnam ( play off1 ploeg) ....of voor de abo verkoop
Volgend seizoen als we nog in 1ste zitten zal het veel minder zijn in de abo verkoop let op me woorden je niet elk seizoen je eigen supporters blaasjes wijs maken
10-22-2018, 09:06 PM (This post was last modified: 10-22-2018, 09:10 PM by oostendenaar.)
(10-22-2018, 04:59 PM)gintonic Wrote: Die insinuaties hier over Guri vind ik wel straf. Je kan niet ontkennen dat hij in zijn voorgaande seizoenen/ploegen de goals wél maakte. Waarom zou je trouwens niet extra hard je best (mogen) doen als scouts komen kijken?
Buiten het vorige seizoen scoorde die volgens soccerway nooit meer dan 1 goal per seizoen, buiten eens een seizoen in de tweede klasse in Albanië.
(10-22-2018, 08:37 PM)kavéé Wrote: is het geloof in Hugo en Gertje opeens verdwenen? ;-)
Ik geloof in ieder geval wel nog in Verheyen, maar zonder spits en zonder voetballend vermogen op het middenveld, is het moeilijk om goed voetbal te spelen.
Hopelijk kan Broos in de winter enkele overbodige spelers verkopen en 2/3 gerichte aankopen doen.
(10-21-2018, 10:25 PM)wiender Wrote: Blijkbaar deed De Bock mee (althans in de opstelling) ...
Een plaats tussen 8e en 12e : meer moet je niet verwachten.
Dinsdag kan men een paar (pittige) vragen stellen: https://www.kustboys.be/evenement/25
Blijkbaar moeten we geen 4-4-3 verwachten van Gertje. Alhoewel hij er geen prioriteit van maakt.
Als we winnen op Club, maar vrees ervoor, dan mag je voortdoen Gertje.
In Vista verwacht Gertje wel dat zijn spelers elkaar oppeppen door te roepen in spelerstunnel.
Maar zit al kauwend als een koe op de bank.
2 A voor Albanië - debuut 29-5-2018 en op 7-9-2018 als speler van KVO.
Albanie verloor beiden matchen en scoorde niet in die 2 matchen
Niet geselecteerd voor de matchen van Albanië in oktober
10-23-2018, 09:20 AM (This post was last modified: 10-23-2018, 09:32 AM by gintonic.)
Wat vonden jullie van de passage van Verheyen in Extra Time? Ik zag veel twijfel, veel koppigheid. Niet dat dat per se slecht hoeft te zijn, maar toch wat vreemd. De anderen lieten ook uitschijnen dat het beter kan. Wel sterk dat hij daar gaat zitten, meestal komen daar trainers die hun match hebben gewonnen.
(10-23-2018, 09:20 AM)gintonic Wrote: Wat vonden jullie van de passage van Verheyen in Extra Time? Ik zag veel twijfel, veel koppigheid. Niet dat dat per se slecht hoeft te zijn, maar toch wat vreemd. De anderen lieten ook uitschijnen dat het beter kan. Wel sterk dat hij daar gaat zitten, meestal komen daar trainers die hun match hebben gewonnen.
Ik vind hem idd ook koppig na veldbezetting toe
Hij zelf moet ook nog veel leren hé .... maar moet denken in belang van kvo
Vind wel tof dat hij er geen doekjes omwindt en recht door zee spreekt
Hij kijkt naar beneden en geef toe dat er te weinig kwaliteit is ...dus te weinig €€€
Ik blijf me storen aan de gang van zaken hoe callant de boel overnam van mc
Waarom callant ???
dan nog met veel show aankondigen dat het budget niet gaat zakken maar integendeel ging stijgen ....we gingen mikken op play off1 ... of net er buiten
Gert is er eerlijk in en zeg in Vista dat we meer naar Beveren en Lokeren moeten dan naar de G5
Maak me gewoon zorgen om het feit dat Gert zei op Vista of in Extra Time dat er geen budget meer is voor eventuele versterkingen tijdens de volgende transfermercato. Hij heeft weet van de situatie en kan er mee leven. Hopelijk komen we toch nooit in de problemen.
Mocht er toch een beetje geld vrijkomen voor een aankoop door bvb een vertrek van Lombaerts dan zal de transfer "boenk erop" moeten zijn. Men kan ook eventueel spelers die totaal niet meer aan bod komen van de hand proberen te doen.
Jammer toch dat we weinig financiële armslag hebben, nu ik lees dat Hairemans weg wil bij Antwerp. Vind dat een heel goeie spelverdeler met schitterende traptechniek.