We mogen zeker niet twijfelen over onze trainersstaf. We hebben gewoon weinig middelen. Vele supporters dromen alsof we een G5 ploeg zijn. We zullen blij mogen zijn dat we een vaste waarde worden in eerste klasse en spelen voor behoud. Wat me enorm stoort dat we een abonnement hebben voor play off 1, terwijl het bestuur weet dat dit onmogelijk was. Zo bedrieg je supporters en krijg je veel criticasters die denken dat we champions league zullen spelen. Volgend jaar goedkopere abonnementen en realistischer doelstellingen.
(10-24-2018, 12:35 PM)neerhof Wrote: We mogen zeker niet twijfelen over onze trainersstaf. We hebben gewoon weinig middelen. Vele supporters dromen alsof we een G5 ploeg zijn. We zullen blij mogen zijn dat we een vaste waarde worden in eerste klasse en spelen voor behoud. Wat me enorm stoort dat we een abonnement hebben voor play off 1, terwijl het bestuur weet dat dit onmogelijk was. Zo bedrieg je supporters en krijg je veel criticasters die denken dat we champions league zullen spelen. Volgend jaar goedkopere abonnementen en realistischer doelstellingen.
Ik denk dat sommige mensen nog leven in het Lejaeghere-tijdperk. Toen kon je abo verdienen met de punten op je aankoopkaart bij bepaalde winkels. Denk even na hoeveel we als supporter toen niet hebben uitgespaard. Abo's zijn niet duur op KVO. Het is tenslotte 1e klasse en PO1 vergeet dat aub, denk daar niet meer aan. Wees realist denk dat ook de beleidsmensen dit intussen wel weten. Natuurlijk gaat men zich ambitieus opstellen bij abonnementenverkoop of moet Mijnheer Callant ook het verhaaltje verkondigen van de kabeljauwen op de tribunes ... Zo trek je geen sponsors aan maar jaag ze gewoon weg.
Geen nieuwe spelers of speler ( zelfs niet ééntje ? ) in de wintermercato ?
Als we geen scorende spits bijhalen vrees ik voor een verdere neerwaartse spiraal.
(10-24-2018, 04:55 PM)pinanti Wrote: Geen nieuwe spelers of speler ( zelfs niet ééntje ? ) in de wintermercato ?
Als we geen scorende spits bijhalen vrees ik voor een verdere neerwaartse spiraal.
Idd , zo denk ik er ook over ...geen geld in de winterstop ...maar wel geld om debock te halen terwijl je er al 3 had op die positie ??
wie gaat er capon vervangen ?? want hij is wel heel zeker van ze plaatsje ...Jelle is geen rb
Ergens kan ik wel volgen wat er gezegt word ....over die play-off 1 abo tuurlijk wil iedere ploeg play off 1
Maar gaat erom hoe callant ze intrede maakte en het poste kreeg van mc en achteraf wel heel veel gas terug nam
Kvo zal idd afgerekend worden naar volgend seizoen toe.... als de resultaten uit blijven
vele gaan hun bedrogen voelen ....niet om de prijs maar wat er gedaan werd en gekocht of verkocht werd en vooral beloofd werd ...ons budget ging niet zakken ...een ploeg die tegen play off 1 aanleunde ??
Alle aankopen ???buiten faes , maar anders is niemand een meerwaarde
ze moeten vechten voor elkaar zei Gert in Vista .....wel is zie terug een ploeg ego’s die juist komen poen stekken sorry maar zie geen ploeg
Dan heb je nog koppige trainer die niet wil zien dat er geen voetbal gebracht werd en blijft aan ze systeem vast houden ..... dan is het helemaal fotu hé
Amai Keun, ik word bijna depressief als ik je post lees
1) zoals we intussen al versch keren hebben gezegd, en bij deze nog eens: De Bock kost KVO quasi niets en was in deze gewoon een opportuniteit. En gezien de blessure van Bjelica nu, blijkbaar eentje die best bruikbaar was ook.
2) Bataille is inderdaad de vervanger van Capon. Enerzijds wordt er geroepen dat jeugd een kans moet krijgen, anderzijds zou er nog een rechtsachter bij moeten komen. Net zoals met zoveel spelers de laatste tijd, denk bvb aan Meunier maar ook aan Capon zelf, is het de bedoeling dat Bataille een (offensieve) rechtsachter wordt.
3) je kunt veel zeggen, namelijk dat het voetbal niet goed genoeg is, dat we te weinig balbezit hebben, dat we te weinig kansen krijgen... maar dat er 11 individuen op het veld staan en geen inzet is? Sorry, dan vind ik dat je het wel heel zwart ziet. We hebben echt wel een ploeg die ervoor knokt.
4) jongens als vanlerberghe en Coopman, om er maar twee te noemen, zouden veel beter moeten kunnen dan wat ze nu brengen. Met deze spelers was (is?) Een plek tussen plaats zes en tien echt wel haalbaar denk ik, als je de kwaliteiten van andere clubs ziet. Er zijn inderdaad problemen op dit moment, zoals gebrek aan voetballend vermogen en in de spits, maar té negatief doen is nu toch ook niet nodig? Wat moeten ze dan in bvb Zulte Waregem gaan zeggen? Ik zag in die mannen ook een Playoff 1 kandidaat.
Laat ons dus rustig verder werken, met integere vakmensen als Gert en Hugo, het was ooit anders, en vooral beseffen dat we geen Marc coucke meer hebben die met miljoenen zwaait en waar loon of transfersom van geen enkel belang was.
Bram ik herhaal de woorden van gert op vista ...er is niemand die recht staat en de boel in vuur en vlam steekt ....dan stel ik me gewoon de vraag wie wil voor wie door vuur gaan ?
Debock oke ....mag nog gratis zijn , waarom als je een lombaerts op de bank ( omdat hij weg moet ) een debock halen ?? Ik ken nog veel lb die gratis willen komen ...gaat erom dat je op lb 3of 4man hebt en rb 1
Spitsen ?? Een jonge gast als gury kan in dat systeem de ploeg niet dragen alleen .... dat ziet iedereen
Er is geen evenwicht das mijn punt ...niet persoonlijk op debock
Alles zwart zien .... als het goed is moeten we zeggen maar als het "minder"is moeten we ook durven onze mening zeggen ... tuurlijk moeten we onze ploeg aanmoedigen in slechte tijden
vele zeggen niks en keren kv de rug toe en gaan naar de buren of blijven gewoon voor hun tv zitten
Vroeger ging het ook zonder mc ze centen en zagen we voetbal met een poppe , swietik , renty , dewaele enz .... toen hadden we ook geen mc
Keun, kritiek mag, nee moet zelfs. Maar het is niet 100 procent zwart-wit, maar soms ook eens grijs hé
Ik heb, als kind weliswaar, ook de periode meegemaakt met Janik, Renty, Dewaele, ... Toen eindigden we fantastisch zevende, maar het jaar erop zakten we ook wel hé
Mijn persoonlijke mening is dat er meer voetballend vermogen in deze kern zit dan er op dit moment uitkomt. Jongens als Vanlerberghe, Marquet en Coopman speelden lange tijd niet en ik denk dat je dit niet zomaar uitwist. Maar ik ben er van overtuigd dat die gasten beter moeten kunnen.
En ja, Guri is ook een ontgoocheling op dit moment. Hopelijk komt die gast er nog door.
En het is niet zozeer een kwestie van door het vuur gaan, dat doen ze heus wel. Het is meer een kwestie van gebrek aan leiders die zich verbaal laten gelden én op het veld een ploeg op sleeptouw nemen. Een type Siani zeg maar.
Ik weet soms niet meer wat te denken over sommige commentaren hier van zogenoemde supporters. Je kan je toch geen supporter noemen door steeds maar je ploeg en de ganse entourage af te breken tot op het bot. Elke dag opnieuw. Zo slaag je erin om echte sups te beïnvloeden om niet meer te gaan kijken. Wat zielig ! Blijkbaar vergeten wat " to support" betekent ? steunen of ondersteunen...en niet omgekeerd !
10-28-2018, 11:09 AM (This post was last modified: 10-28-2018, 11:10 AM by Gaston.)
Inderdaad 4genKVO. Wellicht jaagt de negativiteit van sommige "supporters" meer mensen weg dan het matige spel.
Realistisch gezien moeten we gewoon blij zijn dat we in eerste spelen. We staan comfortabel in de middenmoot en een aantal spelers kunnen hun niveau nog drastisch opkrikken. Dan moet de rust wel bewaard en vertrouwen gegeven worden.
De supporters zijn zogezegd het echte kapitaal van een club. Misschien moet van onze kant eens wat meer positieve support komen. Ook en vooral als het wat minder loopt.