KVO zijn weer voor de zoveelste keer benadeeld door de ref en de var die lagen zeker te slapen (zuiver strafschop en geen kaart voor de elleboogstoot op De Sutter het tweede doelpunt van Gent na een gefloten fout die er geen was , wanneer zullen de ploegen eens op de zelfde wijze beoordeeld worden door de refs en de onkundige refs in het busje
Gezien het matchverloop had KVO beter moeten doen. Hoe dom kan een speler als Nkaka toch zijn om zo lullig die eerste gele kaart te pakken. Iedereen ziet dat de scheids zit te popelen om kaarten tegen KVO te trekken. Dan gaat Nkaka een soort volleyopslag geven, weliswaar richting plaats van de fout, maar toch, je zou als PROF toch moeten weten wat de gevolgen zijn.
Kan Gert eens meegeven dat wanneer er gefloten wordt dat geen enkele KVO-peler nog aan de bal komt, niet het kleinste tikje, niet teruggooien naar de tegenstrever, niks! En voor dergelijke gele kaarten zou er een boete moeten opgelegd worden van KVO.
Kunnen we de match voortzetten met 11 tegen 9 dan zie ik toch een andere uitslag.
Het mag duidelijk zijn dat wat de KBVB betreft de finale Gent-Mechelen moet zijn!
Wat een verademing met Nouri en De Sutter... Zalige wedstrijd, jammer van de ref en de domme fout van Nkaka... hij zat nochtans relatief goed in de match.
Hopelijk erop en erover woensdag!!! Liefst geen penalties... En indien wel, wil Verheyen en co eens zeer aandachtig kijken naar ons vorige penalty avonturen tijdens bekermatchen?
01-25-2019, 11:39 AM (This post was last modified: 01-25-2019, 11:39 AM by Socrates.)
(01-25-2019, 07:08 AM)MARCO Wrote: Hij had hem altijd moeten vervangen na de eerste gele kaart want het was zo voorspelbaar dat hij terug rood ging krijgen.
Als analist had onze trainer zekers had advies gegeven om hem te vervangen maar als trainer doet hij het niet..Moeilijk te verstaan.
Onterechte kritiek vind ik, Nkaka pakt zijn 2de geel een paar minuten na de eerst. Veel tijd om te reageren heeft de trainer niet gehad
Er zat misschien meer in gezien het wedstrijdverloop, maar we knokken twee maal terug van een achterstand en naar mate de match vorderde bestond Gent niet meer terwijl je toch ziet dat er individueel veel klasse rondloopt bij Gent.
2-2 hadden we op voorhand getekend.
Was eigenlijk geen zo'n fan van de komst van Desutter maar hij heeft mij nu al mijn ongelijk bewezen. De rust die hij vooraan bijbrengt is dag en nacht verschil met wat we de eerste seizoenshelft hebben gezien. Duels aangaan/winnen, balletje bijhouden, afleggen ... en weten waar hij moet lopen. Leuk om zien.
Nouri lijkt me inderdaad ook wel een versterking. Vanlerberghe, VDD en Lombaerts ook een puike match.
Alles ligt nog open !!! Cooooooommmmeeeee oooooooonnnn kaaavvvéééé !!!
Inderdaad chapeau voor de ploeg gisteren. Het is niet omdat je met een man meer speelt da je per definitie de andere ploeg met gemak dood kan knijpen. Maar wij hebben wel gestreden en ondanks de 2-1 toch nog terug geknokt.
(01-25-2019, 01:53 PM)kavéé Wrote: Inderdaad chapeau voor de ploeg gisteren. Het is niet omdat je met een man meer speelt da je per definitie de andere ploeg met gemak dood kan knijpen. Maar wij hebben wel gestreden en ondanks de 2-1 toch nog terug geknokt.
Het wordt een thriller volgende week woensdag!
Met 11 tegen 9 zag ik ons die match toch winnen.
Dr laatste 10 à 15 minuten zat Gent toch op zijn tandvlees en zie ik ons een derde maken.
Voor een 2-2 had ik natuurlijk getekend.
Maar Nkaka, ja , .....die kon ik toch wurgen. What is his major malfunction ?
de man die penalty's geeft 5 minuten na de fout
Brecht Dejaeghere zal weer meer in de grond liggen dan tegen een bal stampen
en Eriksje zal wel fluiten