Beste Bram waarom zat hij dan op de bank? Waarom moest hij zich dan opwarmen?
Laatste kwartier werden voortdurend lange ballen naar voor gedropt zodat Guri geen enkel kopduel kon winnen, de laatst mogelijke invaller, Boonen, kun je bezwaarlijk gebruiken bij dergelijke tactiek.
De Sutter met een virus, met zijn rechter been in het gips en met zijn linker schouder uit de kom presteert nog altijd beter dan Guri.
Supporters in de c2 beginnen tegen elkaar te zagen enz....
Ik heb me goed vergist in gertje en neuze
Wat een verschil tss 1ste en 2de helft
Eerst helft veld mooi breed gehouden en onze flanken stonden tot tegen de lijn... 2de helft terug achteruit en als kudde schapen bij elkaar
Tegen waasland thuis zie ik ons ook niet winnen
Laat ons hopen dat we het redden
02-17-2019, 09:39 AM (This post was last modified: 02-17-2019, 09:44 AM by jantje.)
Leko vliegt straks buiten bij Clup Plugge
laat ons hopen dat ze bij Brugge , niet te ver gaan zoeken achter vervangers
voor volgend seizoen gaan er nog een paar sterkhouders bij ons vertrekken
en met wat ze dit seizoen gehaald hebben, kan ik me al voorstellen wat het volgende zal worden
ik denk dat Coucke intussen ook al gebeld heeft naar zijn vriendje
dat ze op de slotdag waarschijnlijk nog 3 punten zullen nodig hebben
Beste 4got, ik duid hier enkel waarom De Sutter niet startte, wat andere zaken zoals tactiek, wissels, opstelling, ... betreft, is het niet aan mij om hierop te antwoorden of mijn opinie te geven
Er komt wel heel veel kritiek op onze trainerstaf op fb na gisteren.... De vraag is hoelang houd Hugo het handje nog boven het hoofd van de vriendjes?
En als desutter ziek is waarom dan op de bank??
Het gaat er gewoon om dat mensen naar voetbal komen... Om ook voetbal te zien.... Dit seizoen buiten de beker zelden gezien.. Dat is het probleem en ik ben ook overtuigd dat je veel meer uit deze kern kan halen
Custovic haalt bij Waasland 1,10 punten per wedstrijd, Verheyen haalt er 1,13 per wedstrijd en een halve finale in de beker... wat doet Custovic dan zo goed bij Waasland?
Met deze kern is de redding en een halve finale in de beker zeker niet slecht. We hebben echt wel heel weinig kwaliteit op het middenveld en in de aanval. Het merendeel van wat bij ons op het middenveld en in de aanval speelt zou zelfs in 1B geen meerwaarde zijn.
KVO behaalt in de eerste zes wedstrijden 10 punten op 18.
Daarna in 20 matchen 15 punten op 60 of 25% (zelfs na die uitstekende winterstage).
Je kunt hier toch bezwaarlijk van positieve vooruitgang spreken.