Goede Dutoit gezien.
Voor veel anderen blijkbaar een overbodige match , ........Schande als prof.
Immens gebrek aan snelheid , ......... strandwandeling.
Ook gebrek aan kwaliteit.
Achteraan kunnen we de 0 nooit houden ,middenveld is een lachertje en vooraan maken we practisch geen goals ( onvoorstelbaar hoe Guri alleen voor Roef de bal niet simpel binnentikt aan de tweede paal :een U 19 doet dit met de ogen dicht. )
Zeer veel werk aan de winkel voor volgend seizoen , want anders , .......................
(03-02-2019, 09:05 PM)MARCO Wrote: Er is in mijn opinie geen twijfel dat Verheyen en Broos dit jaar een dikke onvoldoende behaald hebben resp. als trainer en als sportief directeur .
Het was voor beiden wel hun eerste jaar (in een moeilijke job)en daarom moeten we ze wel in alle eerlijkheid wat krediet geven maar beiden hebben volgend jaar duidelijk iets recht te zetten.
Als je volgend seizoen verder gaat met Samson en Gert vrees ik dat er nog weinig naar ons stadion zullen afzakken om z'n voetbal te zien... Dat is mij mening
03-03-2019, 09:21 AM (This post was last modified: 03-03-2019, 09:25 AM by jantje.)
éénmaal blauw-zwart = altijd blauw zwart
trouwens waar zat onze omroeper gisteravond ???
aja ' t was Club tegen STVV , waarschijnlijk liever naar een topper dan naar een degradatieduel ??
(03-03-2019, 09:21 AM)jantje Wrote: éénmaal blauw-zwart = altijd blauw zwart
aja ' t was Club tegen STVV , waarschijnlijk liever naar een topper dan naar een degradatieduel ??
Jantje,
Mag Wim De Meyer dan ook geen verlof nemen?
't is wel krokusvakantie en ook hij heeft recht om met zijn familie op verlof te gaan en trouwens Bram doet dit even goed...... "'t zal wel zien"
03-03-2019, 01:15 PM (This post was last modified: 03-03-2019, 01:16 PM by Ward.)
(03-03-2019, 09:42 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
Jantje,
't is wel krokusvakantie en ook hij heeft recht om met zijn familie op verlof te gaan en trouwens Bram doet dit even goed...... "'t zal wel zien"
Voor Jantje en Keun zal het ook nooit goed zijn...
(03-03-2019, 09:42 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
Jantje,
Voor Jantje en Keun zal het ook nooit goed zijn...
Als het goed is .. Is het goed
Maar heb nog van heel seizoen geen voetbal gezien sorry....
Ik ben ook begaan met ons KVO maar ben niet zo als het minder is , dat ik vele excuses zoeken (arbiter, veld, te veel gekwetsten enz...)
We zijn profclub en er word met miljoenen € gezwaait
Als wij gaan werken of je hebt een bedrijf moet de boel ook draaien...... En als het niet draait moet je druven ingrijpen op alle vlakken
Ik ben de eerste om te zeggen dat ik volgend seizoen volle tribunes wil .. Maar mensen komen als er voetbal te zien is geen gekwakkel week na week
Ik denk dat je meer uit de groep kon krijgen want we hebben toch wel wat kwaliteit in onze rangen.... Gertje moet spelers beter maken...
Maar wie?
Hugo wou de Bock zo graag omdat hij ex FCb is we hadden geen spitsen maar wel 4 lb ?
Milovic , vanlerberghe, guri, ondoa enz... Allemaal gebuisde spelers en geen meerwaarde en die waren niet van coucke
Ik vind Milovic helemaal niet gebuisd, is een zeer degelijke en stabiele verdediger. Net als Faes, die voor mij de beste speler van het seizoen is. Ondoa en Guri inderdaad gebuisd.
Vergeet wel niet dat er veel opkuiswerk nodig was ook. Hoge lonen van Zivkovic, Conte, Bjelica, Lombaerts, Tomasevic ... moet allemaal worden gekuist. Veel financiële ballast die je moet weg krijgen. Was ook Broos zijn eerste transferperiode dus verdient krediet. Ik vind het lovend dat er een scouting cel werd opgericht maar zoiets heeft tijd nodig om vruchten af te werpen.
Gert mocht er misschien wel meer uit gehaald hebben ja, maar we moeten eerlijk zijn en zeggen dat we heel jaar zonder spits speelden. Als gasten als Coopman en Vanlerberghe dan ook nog es onder niveau spelen, tja ...
(03-03-2019, 09:42 PM)Turbof Wrote: Ik vind Milovic helemaal niet gebuisd, is een zeer degelijke en stabiele verdediger. Net als Faes, die voor mij de beste speler van het seizoen is. Ondoa en Guri inderdaad gebuisd.
Vergeet wel niet dat er veel opkuiswerk nodig was ook. Hoge lonen van Zivkovic, Conte, Bjelica, Lombaerts, Tomasevic ... moet allemaal worden gekuist. Veel financiële ballast die je moet weg krijgen. Was ook Broos zijn eerste transferperiode dus verdient krediet. Ik vind het lovend dat er een scouting cel werd opgericht maar zoiets heeft tijd nodig om vruchten af te werpen.
Gert mocht er misschien wel meer uit gehaald hebben ja, maar we moeten eerlijk zijn en zeggen dat we heel jaar zonder spits speelden. Als gasten als Coopman en Vanlerberghe dan ook nog es onder niveau spelen, tja ...
Juist analyse,
Nouri, Nastic, Milovic, Sakala, Faes, Boonen zijn geslaagde transfers volgens mij. Percentgewijze is Broos meer dan geslaagd in vergelijking met zijn voorganger die een contract gaf aan 40 man en waar er dan (hopelijk) wel enkele goeie tussen zaten...
(03-04-2019, 09:44 AM)jantje Wrote: ik denk dat het volgend seizoen iets moeilijker zal worden om goede spelers te overtuigen naar KVO te komen.
iedereen spreekt altijd over de negatieve erfenis van Coucke ,
doch zou het ook niet door Coucke komen dat sommigen naar KVO wilden komen ,
nu dat blijkt dat we een degradatieploeg zullen worden
gaat het wellicht niet zo aantrekkelijk werken
Verheyen wil nu 4 / 5 echte versterkingen
hij had een sterke ( Bjelica) maar kon er niet mee omgaan
Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren
Jantje,
Je bent in hetzelfde bedje ziek als Keun.
Wat tomeloos stoort is jullie inuendo.
Is het de omroeper niet, dan is het de trainer.
Bjelica mag dan een talentvolle speler zijn, maar het is een nogal moeilijk karakter. Bij zowat elke ploeg waar hij ooit speelde was er herrie. Zo ook bij KV Mechelen, waar hij laatst speelde voor hij naar KVO kwam. Maar voordien ook al in Nederland...
Daaruit besluit jij dan maar dat "Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren".