Je hebt geen 11 lammetjes nodig in je kern he zo kom je er niet.... Er zitten soms moeilijke karakters tss idd... Dat is aan de trainer om in lijn te houden en ze ook zien te motiveren
We hadden vroeger een berrier die er ook de kantjes afliep maar was meestal broodnodig in onze kern
Iedere ploeg heeft zulke spelers.... Beste voorbeeld is Dury hij weet hoe hij moet omgaan met zulke types maar maakt ze ook beter he.... Dat is het grote verschil
Ik denk persoonlijk dat er wel degelijk wat talent zit in deze kern... Maar heb nooit het gevoel gehad dat we een ploeg hadden dit seizoen
(03-04-2019, 09:44 AM)jantje Wrote: ik denk dat het volgend seizoen iets moeilijker zal worden om goede spelers te overtuigen naar KVO te komen.
iedereen spreekt altijd over de negatieve erfenis van Coucke ,
doch zou het ook niet door Coucke komen dat sommigen naar KVO wilden komen ,
nu dat blijkt dat we een degradatieploeg zullen worden
gaat het wellicht niet zo aantrekkelijk werken
Verheyen wil nu 4 / 5 echte versterkingen
hij had een sterke ( Bjelica) maar kon er niet mee omgaan
Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren
Jantje,
Je bent in hetzelfde bedje ziek als Keun.
Wat tomeloos stoort is jullie inuendo.
Is het de omroeper niet, dan is het de trainer.
Bjelica mag dan een talentvolle speler zijn, maar het is een nogal moeilijk karakter. Bij zowat elke ploeg waar hij ooit speelde was er herrie. Zo ook bij KV Mechelen, waar hij laatst speelde voor hij naar KVO kwam. Maar voordien ook al in Nederland...
Daaruit besluit jij dan maar dat "Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren".
Gewoon beneden alle peil!
Met Bjelica kan je inderdaad door zijn karakter niet veel bereiken.
Kijk maar naar zijn vorige clubs en ik denk ook zijn volgende club.
Als je op training de trainer tegenspreekt , .......... neen , dat kan niet.
Hierin was Verheyen correct.
Met de andere spelers mag hij ook wel een beetje meer " Piwie " accenten tonen.
Ik zeg wel een beetje.
Hij zei zelf dat ze speelden met een rugzak van 30 kg , wel : eens goed een bolwassing geven : dat is de taak van een trainer.
(03-04-2019, 09:44 AM)jantje Wrote: ik denk dat het volgend seizoen iets moeilijker zal worden om goede spelers te overtuigen naar KVO te komen.
iedereen spreekt altijd over de negatieve erfenis van Coucke ,
doch zou het ook niet door Coucke komen dat sommigen naar KVO wilden komen ,
nu dat blijkt dat we een degradatieploeg zullen worden
gaat het wellicht niet zo aantrekkelijk werken
Verheyen wil nu 4 / 5 echte versterkingen
hij had een sterke ( Bjelica) maar kon er niet mee omgaan
Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren
Jantje,
Je bent in hetzelfde bedje ziek als Keun.
Wat tomeloos stoort is jullie inuendo.
Is het de omroeper niet, dan is het de trainer.
Bjelica mag dan een talentvolle speler zijn, maar het is een nogal moeilijk karakter. Bij zowat elke ploeg waar hij ooit speelde was er herrie. Zo ook bij KV Mechelen, waar hij laatst speelde voor hij naar KVO kwam. Maar voordien ook al in Nederland...
Daaruit besluit jij dan maar dat "Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren".
Gewoon beneden alle peil!
Met Bjelica kan je inderdaad door zijn karakter niet veel bereiken.
Kijk maar naar zijn vorige clubs en ik denk ook zijn volgende club.
Als je op training de trainer tegenspreekt , .......... neen , dat kan niet.
Hierin was Verheyen correct.
Met de andere spelers mag hij ook wel een beetje meer " Piwie " accenten tonen.
Ik zeg wel een beetje.
Hij zei zelf dat ze speelden met een rugzak van 30 kg , wel : eens goed een bolwassing geven : dat is de taak van een trainer.
Pinanti,
Met Bjelica was er inderdaad een probleem en ik vrees dat de man in Polen al evenmin veel langer dan een seizoen het goede weer zal maken. Al hoop ik voor de man zelf, dat hij uit de voorbije jaren lessen zal trekken...
Wat betreft de 'Piwie' accenten heb je volgens mij gelijk. Al denk ik dat de ploeg dit jaar zo onder druk stond, dat zowat iedereen beneden zijn peil en zonder vertrouwen speelde. Je maakt inderdaad maar een Coucke verhaal mee...
03-05-2019, 09:10 AM (This post was last modified: 03-05-2019, 09:11 AM by Strangeloaper.)
HLN: 5/3/2019
Antwoord van Broos op noodroep van Gert voor 4 à 5 nieuwe spelers.
"Van Club Med naar camping is moeilijke overstap"
TD Hugo Broos nadat Verheyen aan alarmbel trekt
Het behoud van KV Oostende stelt coach Gert Verheyen niet gerust: zonder vier à vijf versterkingen vreest hij volgend jaar een 'Lokeren-scenario'. Of daar wel een budget voor is? TD Hugo Broos sust: "We blijven saneren, maar mét een betere ploeg volgend seizoen."
BROOS: "OOK IK BEN VERANTWOORDELIJK VOOR ZWAK SEIZOEN." BELGA
Het leek een langgerekte noodkreet van Verheyen na de tiende match zonder zege van KV Oostende op Waasland-Beveren (1-1), die KVO wel van het behoud verzekerde. Broos begrijpt de onvrede van zijn coach: "Je kan moeilijk content zijn na een zwak seizoen. Daar is hij niet alleen verantwoordelijk voor, ik ben dat als sportief directeur ook voor een deel. De frustratie speelt wat bij Gert. Maar hij was toch vrij negatief. Hij zal er toch voor moeten zorgen om zijn gevoelens en emoties te kanaliseren."
Als TD houdt Broos er rekening mee dat iedereen wist dat KV Oostende na het vertrek van Marc Coucke het met minder middelen zou moeten redden, en dat dit seizoen het behoud vooropstond. Of zoals Broos het vergelijkt: "Als je altijd in de Club Med hebt geleefd en dan moet je gaan kamperen... Zo is het wel een beetje, en die overstap is moeilijk. Ons doel was zo vlug mogelijk veilig te zijn. 'Zo vlug mogelijk' is niet echt gelukt, maar we zijn nu wel veilig."
Vier maanden bouwen
Met die zekerheid begint nu dag één van het plan richting volgend seizoen. De vier à vijf goeie versterkingen die Verheyen vraagt, kan Broos niet garanderen: "We hebben vier maanden om te bouwen aan een betere ploeg. Of we dat met drie of vijf versterkingen doen? Met Jan, Piet of Pol? Met Congolezen, Chinezen, jonge Amerikanen, Belgen of Russen...? Dat is nu allemaal nog niet aan de orde. Ik wil gewoon een betere ploeg volgend seizoen dan dit seizoen, punt - meer zeg ik er nu niet over. Sommige zaken zijn ook interne keuken, de hele wereld hoeft dat niet te weten."
Al zal KV Oostende zich financieel geen bokkensprongen kunnen veroorloven: "We hebben dit seizoen gesaneerd, en zullen blijven saneren. Dat is niet onheilspellend, maar ook niet evident. Wie hier tien euro verdient, zal niet gaan naar waar hij maar drie euro krijgt."
Broos ziet het eerste seizoen van Verheyen als hoofdtrainer van een eersteklasser een goede leerschool. "Ik denk wel dat Gert nu overtuigd is dat je als trainer een aantal dingen in je hoofd kan hebben, maar dat je die niet altijd kan uitvoeren omdat je afhankelijk bent van het materiaal. Als je naar KV Oostende komt, moet je incalculeren dat je hier niet de spelers hebt zoals die in Club Brugge zijn." (BF)
03-05-2019, 09:23 AM (This post was last modified: 03-05-2019, 09:41 AM by jantje.)
(03-04-2019, 07:50 PM)Bram Wrote: Oei, was er iets mis met mijn omroepen? :p
neen Bram , het was perfect
ik vroeg gewoon .....waar dat WIM was , sommige maken er weer meer van
Wim is blijkbaar op verlof , ik dacht dat hij naar Club-STVV gaan kijken was
trouwens ik ben niet de enige in België die het vreemd vind , dat je in verlof gaat als er een wedstrijd is, als er straks 14 dagen geen voetbal is
Coucke en Verscheuren kregen het ook te verduren, dat ze afwezig waren in Lokeren
zij waren blijkbaar ook in verlof
moet kunnen , het is niet iedereen gegund om alle wedstrijden te kunnen volgen hé
(03-03-2019, 01:15 PM)Ward Wrote: Voor Jantje en Keun zal het ook nooit goed zijn...
Ward ga eens kijken op facebook , we zijn niet met twee hoor
(03-04-2019, 07:50 PM)Bram Wrote: Oei, was er iets mis met mijn omroepen? :p
neen Bram , het was perfect
ik vroeg gewoon .....waar dat WIM was , sommige maken er weer meer van
Wim is blijkbaar op verlof , ik dacht dat hij naar Club-STVV gaan kijken was
trouwens ik ben niet de enige in België die het vreemd vind , dat je in verlof gaat als er een wedstrijd is, als er straks 14 dagen geen voetbal is
Coucke en Verscheuren kregen het ook te verduren, dat ze afwezig waren in Lokeren
zij waren blijkbaar ook in verlof
moet kunnen , het is niet iedereen gegund om alle wedstrijden te kunnen volgen hé
(03-03-2019, 01:15 PM)Ward Wrote: Voor Jantje en Keun zal het ook nooit goed zijn...
Ward ga eens kijken op facebook , we zijn niet met twee hoor
Jantje, als jij al vreemd vindt dat een man met een gezin op verlof gaat tijdens de Krokusvakantie... Volgens jou moet hij dan maar op vakantie gaan zonder zijn kinderen?