05-12-2019, 07:43 AM (This post was last modified: 05-12-2019, 07:44 AM by ratatouille.)
(05-12-2019, 07:36 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
(05-12-2019, 07:25 AM)*4got* Wrote: Het zal in ieder geval een nuttige match geweest zijn voor de nieuwe trainer. Zelfs bij zijn aanwezigheid kunnen ze zich niet opladen, tegen een modale tweedeklasser voetballes krijgen ? ... waar is hun eergevoel!
En hopelijk is hij al niet terug vertrokken na het zien van zo een match.... man, man,man.... miserie, miserie, miserie....
Het leek op een collectieve opgestoken middenvinger van de hele ploeg naar de nieuwe trainer en de nieuwe voorzitter. Wilt iedereen weg misschien?
(05-12-2019, 07:36 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
(05-12-2019, 07:25 AM)*4got* Wrote: Het zal in ieder geval een nuttige match geweest zijn voor de nieuwe trainer. Zelfs bij zijn aanwezigheid kunnen ze zich niet opladen, tegen een modale tweedeklasser voetballes krijgen ? ... waar is hun eergevoel!
En hopelijk is hij al niet terug vertrokken na het zien van zo een match.... man, man,man.... miserie, miserie, miserie....
Het leek op een collectieve opgestoken middenvinger van de hele ploeg naar de nieuwe trainer en de nieuwe voorzitter. Wilt iedereen weg misschien?
05-12-2019, 08:00 AM (This post was last modified: 05-12-2019, 08:10 AM by jantje.)
na het tekenen van een contract heb je nog 7 dagen bedenktijd ,
straks lezen we....... dat hij tekent bij een ander..............
trainer dacht dat hij bij MC had getekend......herroept zijn kandidatuur en gaat naar Brussel
whuahahahah
(05-11-2019, 08:06 PM)carlo Wrote: Voor het eerst in meer dan 10 jaar vertrokken voor het einde dan de match. Als betalende supporters word je door de spelers uitgelachen. Beschamend.
Moet ik daarvoor de ijzige kou trotseren. Boe
de laatste wedstrijden dat ik op KVO kom , heb ik het gevoel dat die 90 minuten véél langer duren dan thuis
thuis vliegt die tijd voorbij , op KVO is het wachten...... en wachten ......en wachten tot die 90ste minuut
als die klok dan op 90 staat dan worden we nog gestraft en moeten er nog 3 minuten extra bij komen
pfffffff
De spelers hebben m'n keuze voor woensdag een stuk gemakkelijker gemaakt , dit was m'n laatste match van het seizoen , jammer maar met zo'n inzet moet ik ook geen moeite doen om er te geraken en in de kou verkleunen .Momenteel is een wedstrijd volgen van KV erger of beter dan SM ! Waarom spelers opstellen die gehuurd zijn en volgend seizoen toch weg zijn ? Zet er voor mijn part de beloftes op , die zullen er wel hun kop voorleggen .
We moeten dringend de negatieve spiraal doorbreken. Het positieve was de terugkeer van Michel Jonckheere.
Onze nieuwe voorzitter is zeker en vast bezig met orde op zaken aan het stellen. Zie exit Verheyen en anderen. Kritiek geven is gemakkelijk vanaf de tribune. Iedereen ziet dat er dingen moeten veranderen, het bestuur ziet dat ook en deze play off 2 moeten we als een geschenk zien, we zien de realiteit. Het grootste probleem blijft diegene die nog een vetbetaald contract hebben. Mensen zoals Capon en Jonckheere zijn de as die mogen blijven. De rest? Onze jeugd kan de huidige malaise niet opvangen maar een invalbeurt en groeien zou wenselijk zijn. Hopelijk lukt het de scouting en het nieuw bestuur een oplossing te vinden. Wel een zware klus maar zoals beweerd een budget van 15 miljoen moet men toch kwaliteit vinden. Wel niet aan vedetten spenderen zie Anderlecht. Veilig in 1A blijven zou een succes zijn en geen te hoge verwachting stellen. Mijn vertrouwen blijven ze behouden. Fans stop mee te doen aan deze negatieve spiraal. Volgend jaar beter.
(05-12-2019, 10:17 AM)danny2 Wrote: De spelers hebben m'n keuze voor woensdag een stuk gemakkelijker gemaakt , dit was m'n laatste match van het seizoen , jammer maar met zo'n inzet moet ik ook geen moeite doen om er te geraken en in de kou verkleunen .Momenteel is een wedstrijd volgen van KV erger of beter dan SM ! Waarom spelers opstellen die gehuurd zijn en volgend seizoen toch weg zijn ? Zet er voor mijn part de beloftes op , die zullen er wel hun kop voorleggen .
Omdat Franky er T2 is net als Broos en Gertje blauwzwart minded...
We zitten TE dicht bij Brugge, ze willen ons terug naar 1B....
Ik vind het nogal raar om de schuld voor alles bij die drie personen te leggen. Verheyen heeft ons tenslotte gered met deze matige selectie.
Broos wilde volgens de berichten in de media niet verder met Vanlerberghe, het huidige bestuur wil dat wel (geen idee waarom, maar soit). Is dat dan de schuld van VDE?
Bataille, Capon en Ndenbe zijn geblesseerd dus denk dat het voor deze wedstrijd ook moeilijk was om niet met huurspelers te spelen. Dat is ook het grote probleem, we hebben veel te veel matige huurspelers voor wie het allemaal niet uitmaakt wat er met de club gebeurd.
05-13-2019, 09:32 AM (This post was last modified: 05-13-2019, 09:32 AM by Turbof.)
(05-12-2019, 10:28 PM)markos Wrote:
(05-12-2019, 10:17 AM)danny2 Wrote: De spelers hebben m'n keuze voor woensdag een stuk gemakkelijker gemaakt , dit was m'n laatste match van het seizoen , jammer maar met zo'n inzet moet ik ook geen moeite doen om er te geraken en in de kou verkleunen .Momenteel is een wedstrijd volgen van KV erger of beter dan SM ! Waarom spelers opstellen die gehuurd zijn en volgend seizoen toch weg zijn ? Zet er voor mijn part de beloftes op , die zullen er wel hun kop voorleggen .
Omdat Franky er T2 is net als Broos en Gertje blauwzwart minded...
We zitten TE dicht bij Brugge, ze willen ons terug naar 1B....
Dat geloof je nu toch zelf niet? Ik denk niet dat het grootste probleem bij KVO bij de mensen ligt/lag. Franky geeft zelfs in de pers mee dat hij hoopt dat iedereen nu inziet dat er werk op de plank ligt. Een duidelijke sneer naar het bestuur.
Altijd met die zever over blauw-zwart. We zijn precies calimeros. Oostendenaars zouden beter zelf wat meer trots zijn op hun club van hun stad.
(05-13-2019, 08:35 AM)oostendenaar Wrote: Ik vind het nogal raar om de schuld voor alles bij die drie personen te leggen. Verheyen heeft ons tenslotte gered met deze matige selectie.
Broos wilde volgens de berichten in de media niet verder met Vanlerberghe, het huidige bestuur wil dat wel (geen idee waarom, maar soit). Is dat dan de schuld van VDE?
Bataille, Capon en Ndenbe zijn geblesseerd dus denk dat het voor deze wedstrijd ook moeilijk was om niet met huurspelers te spelen. Dat is ook het grote probleem, we hebben veel te veel matige huurspelers voor wie het allemaal niet uitmaakt wat er met de club gebeurd.
Jelle geblesseerd?? Toch zaterdagnacht niet in de langestraat aan dansen met stuk in ze kraag
(05-13-2019, 08:35 AM)oostendenaar Wrote: Ik vind het nogal raar om de schuld voor alles bij die drie personen te leggen. Verheyen heeft ons tenslotte gered met deze matige selectie.
Jelle geblesseerd?? Toch zaterdagnacht niet in de langestraat aan dansen met stuk in ze kraag
Sorry, heb me vergist. Dacht dat hij geblesseerd was omdat hij niet in de selectie zat, maar hij staat niet bij de geblesseerden op de site. Dus hij zal idd wel fit geweest zijn.