Keun....vargas en canesin waren gewoon erg matig in de voorbereiding...trainer heeft gelijk.Of hij dat zo openbaar moet verkondigen is een andere zaak.
KI heeft vermoedelijk geen namen genoemd, de journalist in kwestie zal deze zelf gekozen hebben. De logica van de namen is niet onlogisch want die kon kedereen kiezen die kvo volgt
(07-26-2019, 09:33 AM)Scooby Wrote: KI heeft vermoedelijk geen namen genoemd, de journalist in kwestie zal deze zelf gekozen hebben. De logica van de namen is niet onlogisch want die kon kedereen kiezen die kvo volgt
Scooby, je posts zijn verfrissend voor al wie het gezeur op dit forum gewoon (beu) is. Keep up the good work!!!
(07-26-2019, 09:33 AM)Scooby Wrote: KI heeft vermoedelijk geen namen genoemd, de journalist in kwestie zal deze zelf gekozen hebben. De logica van de namen is niet onlogisch want die kon kedereen kiezen die kvo volgt
Scooby, je posts zijn verfrissend voor al wie het gezeur op dit forum gewoon (beu) is. Keep up the good work!!!
Is idd logisch. Zeker bij Neto kon je zien dat hij helemaal niet klaar is. Ook Vargas lijkt me wat aan de trage kant, maar die kan in een invalbeurt misschien nog van nut zijn.
Blijft wel de vraag of we met 3 echte versterkingen (Palaversa, Skulason en Hjulsager) voldoende gewapend zullen zijn. Zowel Vargas, Neto als Sané zijn toch zeer grote vraagtekens. Daarnaast zijn er met Coopman, Bjelica, Tomasevic en de vele huurlingen toch spelers vertrokken die heel wat minuten hebben gespeeld. Betwijfel of dit door die drie nieuwe aanwinsten kan worden opgevangen.
Ik vermoed dat men op het einde van de transferperiode naast de spits toch nog een 3-tal spelers zal proberen te huren bij de topclubs om de kern voldoende te stofferen. Want met Lombaerts, Canesin, Neto, Vargas, Capon en Jonckheere hebben we toch heel wat blessuregevoelige spelers in de kern.
Als we ons dit seizoen kunnen redden en de laatste grootverdieners zijn vertrokken zullen we pas echt kunnen beginnen bouwen aan de toekomst. Cruciaal seizoen weeral, hopelijk even geslaagd als het vorige.
(07-26-2019, 12:09 PM)oostendenaar Wrote: Ik vermoed dat men op het einde van de transferperiode naast de spits toch nog een 3-tal spelers zal proberen te huren...
Als we ons dit seizoen kunnen redden en de laatste grootverdieners zijn vertrokken zullen we pas echt kunnen beginnen bouwen aan de toekomst. Cruciaal seizoen weeral, hopelijk even geslaagd als het vorige.
Zo zie ik het ook.
De realiteit is wat ze is en daar moet het beste van gemaakt worden.
Wij kunnen proberen de ploeg te steunen of we kunnen het nog moeilijker maken door constant te kankeren.
Ik kies voor het eerste.
Opvallend, slechts twee centrale verdedigers mee en met Ndenbe slechts 1 verdediger op de bank. Vreemd dus dat Lombaerts en Bataillle er niet bij zijn. Misschien weigert Lombaerts een vertrek en willen ze hem zo naar de uitgang begeleiden ? Neto er niet bij lijkt me logisch.