(09-30-2019, 05:44 PM)pinanti Wrote: We waren de betere ploeg.
In feite moesten we winnen met 2 -1 of 3 - 1.
Man van de match : Faes.
Wat een verschil met vorig seizoen : ik ga terug met plezier naar een match van KVO kijken.
Het is en blijft toch een raar spelletje. Ik dacht na 15 minuten dat het een sombere avond ging worden als Antwerp zo zou blijven doorduwen. Als zij op niveau zijn dan lijken ze me een maatje te groot. Maar zo zie je dat je erin moet blijven geloven en hun gebrek aan pressing heeft ons ademruimte gegeven om in ons spel te komen. Chapeau aan de ploeg, maar mijn complimenten gaan uit naar Sylla die toch bergen werk verzet vooraan, de bal kan bijhouden en anderen laat aansluiten.
(09-30-2019, 05:44 PM)pinanti Wrote: We waren de betere ploeg.
In feite moesten we winnen met 2 -1 of 3 - 1.
Man van de match : Faes.
Wat een verschil met vorig seizoen : ik ga terug met plezier naar een match van KVO kijken.
Het is en blijft toch een raar spelletje. Ik dacht na 15 minuten dat het een sombere avond ging worden als Antwerp zo zou blijven doorduwen. Als zij op niveau zijn dan lijken ze me een maatje te groot. Maar zo zie je dat je erin moet blijven geloven en hun gebrek aan pressing heeft ons ademruimte gegeven om in ons spel te komen. Chapeau aan de ploeg, maar mijn complimenten gaan uit naar Sylla die toch bergen werk verzet vooraan, de bal kan bijhouden en anderen laat aansluiten.
Als Antwerp voorkomt ( zelfs met 1 -0 ) is de tactiek van hun trainer om terug te trekken ( heb al verschillende matchen op deze manier gezien ) met het gevaar het deksel op de neus te krijgen. Hierdoor kregen we ademruimte . Wat dan ook gebeurde tot mijn groot jolijt.
Yves VDH heeft ook deze tactiek.
Sylla wordt inderdaad een meerwaarde en het doelpunt was ook voor een groot deel door zijn actie. ( niet te vergeten de perfecte voorzet van Bataille en Sakala moet natuurlijk op de juiste plaats staan ).
We zijn goed bezig.