(12-30-2019, 10:34 AM)jantje Wrote: vraag eens aan Frank Dierkens wie zijn favoriet is
vraag eens aan Vanderelst met wie hij wil samenwerken
vraag eens hoeveel het mag kosten ( liefst iemand die vrij is )
moet het één zijn, met een ex- Club Brugge ervaring
één naam ......Lorenzo Staelens
of toch een halve buitenlander.....Dennis Vanwijk
mijn voorkeur zou eerder naar Jacky Matthijssen gaan
pff Matthijssen. Kan het ook goed uitleggen als analist op Play Sports maar als het echt moet. Neen. Geen meerwaarde. We zullen iemand nodig met harde hand en discipline die dat er moet inslijpen om de laatste 9 wedstrijden à fond te gaan. Een type Storck
Namen van voorkeur heb ik niet, maar het moet iemand zijn die op korte termijn een ploeg kan inspireren, motiveren, spelers beter maken en een duidelijk tactisch plan brengen. Gevestigde waarden die teren op hun successen van jaren geleden hoef ik niet, dan liever een opkomend talent binnen de trainerswereld. Maar tegelijk ook iemand die we ook volgend seizoen nog kunnen behouden zodat er toch al snel kan gestart worden met de voorbereiding op '20-'21
Onvoorstelbaar dat er mensen Peter Maes willen. Al even onvoorstelbaar dat ie nog trainer kan zijn. In België kan alles. Kunnen misschien Bodart terughalen.
(12-30-2019, 09:28 PM)Turbof Wrote: Onvoorstelbaar dat er mensen Peter Maes willen. Al even onvoorstelbaar dat ie nog trainer kan zijn. In België kan alles. Kunnen misschien Bodart terughalen.
Of JM Pfaff !!
Belgie is in heel de wereld het land van het surrealisme.
Snap dat ook niet dat er nog mensen Maes zouden willen. Werd nog maar vorig jaar genoemd in die propere handen-zaak. Liever geen Maes dus (net zoals op café).