07-27-2020, 03:36 PM
Op focus tv klonk onze coach na de match tegen union toch een klein beetje ongerust en hij hoopte toch duidelijk op 3 ERVAREN spelers er nog bij.
jantje Wrote:Zoals ons laatste seizoen in tweede klasse 2012 - 2013.*4got* Wrote:Dan wordt Blätner nog over het hoofd gezien. Laat in ieder geval heel goeie dingen zien op training. Rappe voetjes, technisch sterk, goeie vista.
op training is't gemakkelijk , tot ze in de echte wedstrijden een Schoofs tegenkomen
jammer dat die Dejaeghere zoveel gekwetst is, die zouden we kunnen gebruiken, das eene die gemakkelijk fouten uitlokt. Als we geen spits hebben om te scoren , moet het via stilstaande fases gaan en dan kunnen de verdedigers misschien scoren
(07-27-2020, 03:36 PM)MARCO Wrote: Op focus tv klonk onze coach na de match tegen union toch een klein beetje ongerust en hij hoopte toch duidelijk op 3 ERVAREN spelers er nog bij.Terecht denk ik, al zal het ook vooral kwaliteit moeten zijn. Momenteel heb ik niet de indruk dat men transfers doet voor de basis van een ploeg in eerste klasse, behalve dan D´Arpino. De anderen hebben toch zeer weinig of zelfs geen ervaring op profniveau. Of zijn zoals Hendry medische of Hubert sportieve vraagtekens.
(07-27-2020, 10:42 AM)Keun Wrote:De speelstijl van Liverpool is ook gewoon niet realistisch mi. Afwachten en counteren via Sakala, dat is met de huidige spelerskern volgens mij het meest voor de hand liggende.(07-27-2020, 09:46 AM)jantje Wrote:Is toch niet de speelstijl van Liverpool dat we dan spelen met hoge pressing.... Das eerder kick and ruch met lange hoge ballen dan(07-27-2020, 06:40 AM)*4got* Wrote: Dan wordt Blätner nog over het hoofd gezien. Laat in ieder geval heel goeie dingen zien op training. Rappe voetjes, technisch sterk, goeie vista.
op training is't gemakkelijk , tot ze in de echte wedstrijden een Schoofs tegenkomen
jammer dat die Dejaeghere zoveel gekwetst is, die zouden we kunnen gebruiken, das eene die gemakkelijk fouten uitlokt. Als we geen spits hebben om te scoren , moet het via stilstaande fases gaan en dan kunnen de verdedigers misschien scoren
(07-28-2020, 12:58 PM)fonzie Wrote: Onze president zegt : Nu kijken we nog om ons te versterken in de defensie en op het middenveld en dan is ons huiswerk af.Gaat dan over Cauffriez (defensie) en Krauss (middenveld) ...
Akkoord op het middenveld missen we nog een patron en centraal in de verdediging een rots in de branding. Maar ik denk niet dat ons huiswerk dan af is. Op de flanken is het op links maar dunnetjes. Sakala is onze linkerspits maar als doublure hebben we dan nog Boonen en hij heeft toch al wat kansen gekregen maar hij is nog steeds geen echte kernspeler. Op links hebben we dan Hjulsager maar die lijkt beter als spelverdeler. Dan is er nog D’Haese maar ook die is nog geen volwaardige kernspeler. En Bataille wordt dan meer uitgespeeld als rechterback. Dus een vleugelspeler vind ik ook onontbeerlijk, zeker op links.
(07-28-2020, 03:21 PM)JulianoMmano Wrote:Al lijkt me die Gueye wel geen sukkelaar.(07-28-2020, 12:58 PM)fonzie Wrote: Onze president zegt : Nu kijken we nog om ons te versterken in de defensie en op het middenveld en dan is ons huiswerk af.Gaat dan over Cauffriez (defensie) en Krauss (middenveld) ...
Akkoord op het middenveld missen we nog een patron en centraal in de verdediging een rots in de branding. Maar ik denk niet dat ons huiswerk dan af is. Op de flanken is het op links maar dunnetjes. Sakala is onze linkerspits maar als doublure hebben we dan nog Boonen en hij heeft toch al wat kansen gekregen maar hij is nog steeds geen echte kernspeler. Op links hebben we dan Hjulsager maar die lijkt beter als spelverdeler. Dan is er nog D’Haese maar ook die is nog geen volwaardige kernspeler. En Bataille wordt dan meer uitgespeeld als rechterback. Dus een vleugelspeler vind ik ook onontbeerlijk, zeker op links.