Erg benieuwd hoe ze het zullen aanpakken.
Stel dat alle abonnees kunnen komen, verdeeld over het hele stadion met overal minstens een plaats tussen, dan lijkt het me wel dat je nog een sfeervol stadion zou kunnen krijgen. Zeker omdat de motivatie bij iedereen groot zal zijn.
Vermoedelijk gaan we moeten zitten en mogen we niet zingen/ brullen.
Misschien allen ratels of klikkers of ander lawaai meebrengen, of mag dit ook niet?
Content gelijk een klein kind met mijn tickets. Ik zal met plezier om 15u me gaan zetten in het bezoekersvak!
Nu is er één iemand van de bubbel die mogelijk niet mee kan. Zou dit ticket mogen doorgegeven worden aan iemand anders uit mijn presoonlijke bubbel? Met andere woorden: zal die ID-kaart controle strikt zijn?
hij floot dit seizoen al 2 wedstrijden en gaf ook al 11 gele kaarten
rara welke club heeft er dit seizoen al de meeste gele kaarten verzameld
14. Oostende: Bataille (1), D'Arpino (3), Gueye M. (3), Hjulsager (1), Kvasina (1), McGeehan (1), Skulason A. (1), Tanghe A. (1), Theate (1), Vandendriessche (1)
(09-18-2020, 05:22 PM)jantje Wrote: hij floot dit seizoen al 2 wedstrijden en gaf ook al 11 gele kaarten
rara welke club heeft er dit seizoen al de meeste gele kaarten verzameld
14. Oostende: Bataille (1), D'Arpino (3), Gueye M. (3), Hjulsager (1), Kvasina (1), McGeehan (1), Skulason A. (1), Tanghe A. (1), Theate (1), Vandendriessche (1)
hopelijk kan KVO de negatieve , eens veranderen in positieve resultaten
zoals verwacht véél gele kaarten, gelukkig was de VAR afwezig
en floot Dierckx eens in ons voordeel ( ten onrechte buitenspel en geen strafschop voor OHL)
toch heel sterke prestatie van KVO , het deed deugd eens uit volle borst te kunnen vieren
we staan eindelijk nog eens in de bovenste helft van het klassement
en dat zou wel eens lang kunnen blijven
als we zo verder doen