Ik vond dat batzner goed ingekomen is en Tanghe(en niet alleen voor die flagrante fout) is duidelijk even aan rust toe maar zal ons nog veel diensten bewijzen.
Brecht is zijn logische vervanger
MARCO Wrote:Ik vond dat batzner goed ingekomen is en Tanghe(en niet alleen voor die flagrante fout) is duidelijk even aan rust toe maar zal ons nog veel diensten bewijzen.
Brecht is zijn logische vervanger
Klopt , Tanghe even laten rusten , Capon in de plaats.
En ook beginnen met Skula.
12-01-2020, 08:23 PM (This post was last modified: 12-01-2020, 08:26 PM by Bram.)
(11-30-2020, 11:57 PM)markos Wrote: Triestig commentaar van Michiel. Kustboy van mijn gat...
Triestig commentaar van Michiel. Kustboy van mijn gat...
Welk commentaar dan? Zei dat ie heel graag wou winnen (logisch tegen je ex-ploeg) en zei erna dat hij KVO altijd een warm hart zal blijven toedragen. Eerste stuk wordt natuurlijk getoond in Sports Late Night. Michiel is een kerel met een topmentaliteit die zich hier altijd ten volle heeft gegeven (op en naast het veld) én door veel mensen ook niet volledig werd gewaardeerd.
markos Wrote:Triestig commentaar van Michiel. Kustboy van mijn gat...
Welk commentaar , Markos ?
Michiel Jonckheere winnen tegen Oostende hoe voelt dat?
Michiel(met een grijns van hier tot in Tokio); "Heel, heel goed!
Ik wou deze absoluut winnen!"
Ik miste respect voor zijn ex ploeg in het interview. We hebben hem een contractverlenging aangeboden toen hij geblesseerd was.
We konden hem ook laten vallen als een baksteen en dan kon hij verder ploeteren in amateurklasse.
Hij speelde 9 jaar voor KVO maar was een dikke 2 jaar onbeschikbaar als speler
Zijn lichaamstaal sprak boekdelen.
Yves was dan meer ingetogen in zijn interview.
In het NB zei hij al dat hij zich niet zou inhouden indien hij scoorde.
Voila pinanti dit is mijn antwoord.
Ik kan begrijpen dat dit zo overkomt Markos, maar dat is helemaal niet respectloos bedoeld. Het tweede deel vh interview waarbij ie zegt dat hij KVO steeds het beste toewenst etc. werd niet getoond op Sports Late Night. Dus ik vrees dat het wat uit de context getrokken is. Wat niet wegneemt dat hij wel graag wou winnen tegen ons natuurlijk.
Tuurlijk wil hij winnen tegen zijn ex-ploeg, het zou er nog maar aan mankeren.
En het niet-vieren van een doelpunt/overwinning tegen voormalige teams vind ik over het algemeen ook maar aanstellerij.
Laten we geen spijkers op laag water zoeken. De pers probeert zo'n zaken uit te lokken, maar ik denk dat alle betrokkenen wel beter weten.
Mocht ik in zijn plaats zijn, ik zou ook voor werkzekerheid hebben gekozen begin dit jaar. Clubliefde, allemaal goed en wel, maar daarmee betaal je je lening niet af. Je kan enkel maar respect hebben voor het parcours die hij bij ons heeft afgelegd.
12-02-2020, 04:30 PM (This post was last modified: 12-02-2020, 04:34 PM by pinanti.)
markos Wrote:
pinanti Wrote:
markos Wrote:Triestig commentaar van Michiel. Kustboy van mijn gat...
Welk commentaar , Markos ?
Michiel Jonckheere winnen tegen Oostende hoe voelt dat?
Michiel(met een grijns van hier tot in Tokio); "Heel, heel goed!
Ik wou deze absoluut winnen!"
Ik miste respect voor zijn ex ploeg in het interview. We hebben hem een contractverlenging aangeboden toen hij geblesseerd was.
We konden hem ook laten vallen als een baksteen en dan kon hij verder ploeteren in amateurklasse.
Hij speelde 9 jaar voor KVO maar was een dikke 2 jaar onbeschikbaar als speler
Zijn lichaamstaal sprak boekdelen.
Yves was dan meer ingetogen in zijn interview.
In het NB zei hij al dat hij zich niet zou inhouden indien hij scoorde.
Voila pinanti dit is mijn antwoord.
Wel,als ik je tekst lees , dan mis ik ook respect voor zijn ex-ploeg.
kavéé Wrote:Tuurlijk wil hij winnen tegen zijn ex-ploeg, het zou er nog maar aan mankeren.
En het niet-vieren van een doelpunt/overwinning tegen voormalige teams vind ik over het algemeen ook maar aanstellerij.
Laten we geen spijkers op laag water zoeken. De pers probeert zo'n zaken uit te lokken, maar ik denk dat alle betrokkenen wel beter weten.
Mocht ik in zijn plaats zijn, ik zou ook voor werkzekerheid hebben gekozen begin dit jaar. Clubliefde, allemaal goed en wel, maar daarmee betaal je je lening niet af. Je kan enkel maar respect hebben voor het parcours die hij bij ons heeft afgelegd.
Niet akkoord : ik weet nog dat Dimata met Anderlecht scoorde tegen KVO en heel sereen bleef : dat vind ik klasse en geen aanstellerij.
In tegenstelling tot Dimata zat er een clown ( coucke ) in de tribunes te juichen tot en met : dat is pas aanstellerij.