(05-16-2021, 10:27 AM)carlo Wrote: Hopelijk houdt Hubert vandaag wel zijn benen samen want ze vliegen er toch zo gemakkelijk door, zelfs een bal van 20m ver...
Dank u Hubert!! Exit Hubert aub
En onze no fucking Pasta ook bedankt je hebt nu al weken lang getoond hoelaag je vocabulaire is die rode kaart was Geel maar dankzij je boerige opmerkingen krijg je dit... Dus exit coo mag van mij part ook !!
0 - 4 op onze klak.
Wat deed Hubert daar in hemelsnaam ?????
Maakt toch duidelijke inschattingsfouten wanneer hij moet uitkomen.
Vooraan was het weer een rommeltje.
Nu ja , Europees voetbal is niet altijd een cadeau.
Opvallend is het aantal goals dat we tegenkrijgen. Toch zorgwekkend en een werkpunt.
Europees voetbal hoeft voor mij ook niet. Niet degraderen was de doelstelling en die is ruimschoots behaald. Toch geven de play-offs mij een teleurstellend gevoel.
(05-16-2021, 10:27 AM)carlo Wrote: Hopelijk houdt Hubert vandaag wel zijn benen samen want ze vliegen er toch zo gemakkelijk door, zelfs een bal van 20m ver...
Dank u Hubert!! Exit Hubert aub
En onze no fucking Pasta ook bedankt je hebt nu al weken lang getoond hoelaag je vocabulaire is die rode kaart was Geel maar dankzij je boerige opmerkingen krijg je dit... Dus exit coo mag van mij part ook !!
Dat van die fucking pasta is er inderdaad helemaal over...professioneel "not done" van onze COO.
Maar daarop zou ik nog niet zeggen exit COO want hij neemt toch ook wel goede kordate beslissingen heb ik in de film gezien....gelijk hoe is het aan anderen binnen KVO mgt om te oordelen.