(08-22-2021, 06:36 PM)josée Wrote: raar dat er in de andere matchen telkens de offsidelijn telkens te zien was dus de conclusie is in één woord daar hangt zeker een reukje aan
Natuurlijk stinkt dat.
De beerput van 10 varkensboerderijen.
Benieuwd met welke kleuteruitleg Frank Debleeckere morgen zal afkomen.
Alle kleuters in dit land : hou U vast.
Die uitleg van Frank De Zonnebank, wat voor zever is me dat weeral. Als men met zo’n uitleg afkomt, heb ik al veel meer begrip voor de verklaring op de site.
Men zou dus geen lijn kunnen trekken omdat de bal en de voeten in de lucht zijn en men de lijn op de grond trekt. Ik heb nochtans al veel lijnen gezien die getrokken waren op de borst/hoofd van de spelers bv.
Als men maar blijft rond de pot draaien zal het rampzalige niveau van de refs nooit beter worden.
En dit nog maar vlak na operatie propere handen. Ondertussen zijn de refs enkel maar in het nieuws gekomen met fout na fout en met zeuren om loonsverhogingen…
(08-23-2021, 04:40 PM)oostendenaar Wrote: Die uitleg van Frank De Zonnebank, wat voor zever is me dat weeral. Als men met zo’n uitleg afkomt, heb ik al veel meer begrip voor de verklaring op de site.
Men zou dus geen lijn kunnen trekken omdat de bal en de voeten in de lucht zijn en men de lijn op de grond trekt. Ik heb nochtans al veel lijnen gezien die getrokken waren op de borst/hoofd van de spelers bv.
Als men maar blijft rond de pot draaien zal het rampzalige niveau van de refs nooit beter worden.
En dit nog maar vlak na operatie propere handen. Ondertussen zijn de refs enkel maar in het nieuws gekomen met fout na fout en met zeuren om loonsverhogingen…
Zeer juist.
Onze kleuteronderwijzer heeft zijn" uitleg " gegeven : met 2D technologie kon men geen lijn trekken , men had 3D technologie nodig !!!
Ik stel voor om 4D technologie te gebruiken : namelijk : de factor "tijd" als een vierde dimensie.
Als een voetballer loopt en dus een "snelheid" heeft , dan verloopt de "tijd" trager voor die voetballer tov stilstaande voetballers of trager lopende voetballers.
Via een wiskundig model kan men dan berekenen of een speler buitenspel staat.
Volgens de krant is het Visser die het doelpunt van Standard goedkeurd zonder te kijken naar de beelden amateur ref als Hij de mooeite doet om te kijken naar de beelden dan kan hij niets anders dan het doelpunt afkeuren maar ja staat niet in het woordenboek van de refs om de grote ploegen een stokje in de wielen te steken
(08-24-2021, 08:35 AM)josée Wrote: Volgens de krant is het Visser die het doelpunt van Standard goedkeurd zonder te kijken naar de beelden amateur ref als Hij de mooeite doet om te kijken naar de beelden dan kan hij niets anders dan het doelpunt afkeuren maar ja staat niet in het woordenboek van de refs om de grote ploegen een stokje in de wielen te steken
Al dat gejuich van die 20.000 of 30.000 Standard supporters als hij dat doelpunt goedkeurt : die mens loopt nu nog op wolken.
Een onterechte rode kaart geven voor Theate ( wat al gevoelig ligt bij een aantal Standard supporters ) : weer dat gejuich van die massa !!
Visser : de held van Sclessin.