Net voor het afsluiten van de transfermarkt heeft Luzern nog een grote transfer gedaan.
Het haalde onze 1.95m spits Kvasina weg op huurbasis met aankoopoptie.
Marko wou meer spelen...
(02-15-2022, 06:14 PM)markos Wrote: Net voor het afsluiten van de transfermarkt heeft Luzern nog een grote transfer gedaan.
Het haalde onze 1.95m spits Kvasina weg op huurbasis met aankoopoptie.
Marko wou meer spelen...
Luzern zal er veel plezier aan beleven , achum , .....................
In een gesprek met La Dernière Heure onthult D'Arpino dat flink wat ploegen interesse toonden in hem. "Met Gauthier Ganaye was afgesproken dat ik voor een project van twee jaar zou komen, en dat als er een aanbod was, we konden praten. Ik zal dus eerst het seizoen correct afmaken, daarna zien we wel in de zomerse transferperiode", klinkt het.
Als je nu een preses hebt die wil bouwen aan een ploeg dan probeer je zo’n speler te houden door hem een verlengd en verbeterd contract te geven.
Als je enkel geïnteresseerd bent in geld dan verkoop je zo’n speler voor veel geld na het seizoen.
Als je leest wat er werd afgesproken dan is het duidelijk wat de bedoeling van onze preses is
(02-20-2022, 11:03 PM)fonzie Wrote: In een gesprek met La Dernière Heure onthult D'Arpino dat flink wat ploegen interesse toonden in hem. "Met Gauthier Ganaye was afgesproken dat ik voor een project van twee jaar zou komen, en dat als er een aanbod was, we konden praten. Ik zal dus eerst het seizoen correct afmaken, daarna zien we wel in de zomerse transferperiode", klinkt het.
Als je nu een preses hebt die wil bouwen aan een ploeg dan probeer je zo’n speler te houden door hem een verlengd en verbeterd contract te geven.
Als je enkel geïnteresseerd bent in geld dan verkoop je zo’n speler voor veel geld na het seizoen.
Als je leest wat er werd afgesproken dan is het duidelijk wat de bedoeling van onze preses is
Bekijk mijn berichten een keer, er was serieus sprake dat hij naar Standard ging gaan. De speler had een contract maar GG en Standard raakten er niet uit.
Heeft te maken met de poging om Tapsoba naar hier te halen...
Volgend seizoen is D'Arpino weg.