Ik zou ook Amade laten starten.
En wat Capon ( een zeer sportieve speler ) te horen kreeg van de lijnrechter : ja wadde : blijkbaar zijn randmarginalen ook al goed om lijnrechter te spelen,.......................
We hadden de scheidsrechter zeker NIET mee , is 1 vd vele zwakke in eerste klasse.
(10-01-2022, 06:29 AM)Turbof Wrote: Markos, geloof jij werkelijk nog in hun "jonge talenten", nee toch? Die gast was geen basisspeler in derde klasse in Engeland. Weer gebakken lucht lijkt me. Of makelaarsfoefelare.
Weet je nog wie Tobi Sybbick is?
Tuurlijk weet ik nog wie Toby Sibbick is. Speelt in de Schotse competitie bij Hearts(een ploeg die Europees speelt).
Ik denk gewoon dat we bepaalde spelers moeten kunnen laten rijpen in lagere klasse.
10-02-2022, 11:21 PM (This post was last modified: 10-03-2022, 11:05 AM by Lucje.)
Toch niet alles op de zwakke leiding steken hoor.
We hebben toch enkele spelers met beperkte voetbalintelligentie want die vereiste is waarschijnlijk niet nodig voor de databank. Er is eentje die gaat volleyballen in het strafschopgebied. Jongen de VAR kijkt mee of heb je daar nog nooit van gehoord. Dan die bepaalde invaller. Voor de tweede maal ligt die aan de basis van verlies. Staat met zijn rug naar het doel van de tegenstander, krijgt de bal netjes in zijn voetjes gespeeld en gaat dan vervolgens de bal gewoon in de voeten van een opponent passen en bijgevolg de tegenaanval lanceren. Op dat moment wanneer je ploegmaats in aanvallende houding gepositioneerd staan. Kan nog niet kaatsen heet dat. Heeft niks te zoeken in Jupiler League. En zo ga je regelmatig met punten morsen door individuele fouten ondanks de goede inzet van de ploeg.
(10-02-2022, 11:21 PM)Lucje Wrote: Toch niet alles op de zwakke leiding steken hoor.
We hebben toch enkele spelers met beperkte voetbalintelligentie want die vereiste is waarschijnlijk niet nodig voor de databank. Er is eentje die gaat volleyballen in het strafschopgebied. Jongen de VAR kijkt mee of heb je daar nog nooit van gehoord. Dan die bepaalde invaller. Voor de tweede maal ligt die aan de basis van verlies. Staat met zijn rug naar het doel van de tegenstander, krijgt de bal netjes in zijn voetjes gespeeld en gaat dan vervolgens de bal gewoon in de voeten van een opponent passen en bijgevolg de tegenaanval lanceren. Op dat moment wanneer je ploegmaats in aanvallende houding gepositioneerd staan. Kan nog niet kaatsen heet dat. Heeft niks te zoeken in Jupiler League. En zo ga je regelmatig met punten morsen door individuele fouten ondanks de goede inzet van de ploeg.
Klopt.
Goede opmerking : veel tegendoelpunten krijgen we door domme individuele fouten , die absoluut te vermijden waren.
Dat valt op. In VEEL matchen.
Maar de scheids begon toch blauw/wit licht uit te stralen : voorbeeld ( en er waren er nog ) : die flankaanvaller van Genk op rechts laat zich theatraal vallen aan de 16 m na zeer licht contact of zelfs geen contact : direct fout voor de scheids op een zeer gevaarlijke plaats : vrije trap op de rand van de 16m voor de rechter kant van Genk : met die reuzen van Genk in de spits , is dit een halve penalty ,....................................
Ik heb zéér lang geloofd dat de kleine ploegen even juist behandeld werden als de grote en ik wil absoluut niet de calimero uithangen , maar bij veel scheidsrechters is er iets aan de hand.