Die jonge talenten proberen ze wel binnen te halen met chopin en Blazevic maar dat blijft een grote gok. Oudere spelers zijn sneller inzetbaar. Volgens LD zou er de komende 4 jaar geen speler uit de jeugd een meerwaarde kunnen betekenen voor de a kern. Omdat we destijds zodanig zijn leeggeplunderd..
Bovendien Tim Matthys is 31 ondertussen, koos vorig seizoen voor mechelen omdat ze een contract van 4 jaar gaven. Nu hij weg mag moet hij niet meer bij ons komen aankloppen volgens mij.
Erudict Wrote:Bovendien Tim Matthys is 31 ondertussen, koos vorig seizoen voor mechelen omdat ze een contract van 4 jaar gaven. Nu hij weg mag moet hij niet meer bij ons komen aankloppen volgens mij.
Wie hebben we allemaal op het oog, Poulain (Kortrijk), Cyriac (Anderlecht), Mathoho (Zuid-Afrika), Diaby, Mbemba, Rodelin, Vargas.
Kdenk als we er een paar kunnen binnenhalen, dat we dan vrij safe zitten.
Santini heeft een veel te grote afkoopsom, dus die ook niet.
Mathijs reken ik niet omdat hij zijn kans al gekregen heeft dus die komt niet.
Voor de rest blijf ik geduldig wachten tot er eentje tekent
Carlboro Wrote:onze ploeg begint meer en meer op anderlecht aan zee te lijken ...
De ene keer is het teveel zwarten, de andere keer teveel van club, daarna teveel van anderlecht,...
Ik weet niet of je het beseft maar de lokale jongens voldoen niet hoor.
Waar moeten ze de spelers halen waarbij je wel tevreden bent? Want eigen jeugd is geen optie. Oostblok of zuid amerika heeft een aanpassingsperiode nodig.
05-16-2015, 01:55 PM (This post was last modified: 05-16-2015, 04:20 PM by Keun.)
Erudict Wrote:
Carlboro Wrote:onze ploeg begint meer en meer op anderlecht aan zee te lijken ...
De ene keer is het teveel zwarten, de andere keer teveel van club, daarna teveel van anderlecht,...
Ik weet niet of je het beseft maar de lokale jongens voldoen niet hoor.
Waar moeten ze de spelers halen waarbij je wel tevreden bent? Want eigen jeugd is geen optie. Oostblok of zuid amerika heeft een aanpassingsperiode nodig.
Ik vind juist matthys geen aanwinst meer ...heeft ze kans gekregen heeft voor de centen gekozen ..dus blijf maar ginder
Niet vergeten dat bibauw , Vandendriessche ook nog komen .... zijn zeker versterkingen !!
Belangrijkste zijn 2 sterke spitsen een centrum en target spits ....we moeten een koningskoppel vinden
hoop dat we eens club en Anderlecht aftroeven op de transfer markt
Wie had dat ooit gedacht dat we gingen concureren tegen de groot machten voor onze nieuwe transfers