jantje Wrote:Vanderhaeghe denkt aan een paar sterkhouders van KVK
het zou met niet verwonderen dat hij droomt van de centrale as Poulain-Desmet-Santini
de ruggegraat van een ploeg is het belangrijkste , een serieus blok achteraan en een scherpe spits
nog twee aalvlugge flanken voor de verrassingsaanvallen en we zijn klaar
Die 3 samen kosten je makkelijk 3,5mio. Weet niet of dat verstandige investeringen zijn. Santini is natuurlijk erg sterk, maar 2,5mio is veel geld. En is Smetje beter dan Canesin (als die zijn niveau terug vindt)?
jantje Wrote:Vanderhaeghe denkt aan een paar sterkhouders van KVK
het zou met niet verwonderen dat hij droomt van de centrale as Poulain-Desmet-Santini
de ruggegraat van een ploeg is het belangrijkste , een serieus blok achteraan en een scherpe spits
nog twee aalvlugge flanken voor de verrassingsaanvallen en we zijn klaar
Die 3 samen kosten je makkelijk 3,5mio. Weet niet of dat verstandige investeringen zijn. Santini is natuurlijk erg sterk, maar 2,5mio is veel geld. En is Smetje beter dan Canesin (als die zijn niveau terug vindt)?
Willen mee nemen en kunnen meenemen is nog iets anders , idd santini is sterke targetman maar 2,5 milj vind ik echt wel te hoog ...mss zijn er ook achter poortjes aan zijn contract
er word zelfs gesproken van Chevalier .... Veel gazette praat
Erudict Wrote:Ik denk dat die Cornet nog onder contract ligt tot 2016.
Idd maar ga nie veel kosten zeker daarmee .... voor in de breedte oke , maar alle druk al op z'n speler zetten is voor niets goed
Dacht dat je hem niet kende?
15 goals bij een ploeg die 6e eindigde (>25% vd goals v Virton), is niet belachelijk. Niemand uit eerste klasse had 2 jaar geleden al ooit v Depoitre gehoord hoor.
Erudict Wrote:Ik denk dat die Cornet nog onder contract ligt tot 2016.
Idd maar ga nie veel kosten zeker daarmee .... voor in de breedte oke , maar alle druk al op z'n speler zetten is voor niets goed
Dacht dat je hem niet kende?
15 goals bij een ploeg die 6e eindigde (>25% vd goals v Virton), is niet belachelijk. Niemand uit eerste klasse had 2 jaar geleden al ooit v Depoitre gehoord hoor.
Of moet het een Bekende Naam zijn?
Wie beetje moeite doet op internet vind die gast al vlug
Ach een bekende ...... drogba wil nog jaartje spelvreugde