Cornet is een type zoals Depoitre maar dan linksvoetig... trouwens, Virton zorgde voor goede voetballers (Schmisser, Meunier en Emond...) die het in de pintjesliga meer dan goed doen).
Erudict Wrote:... 2 absolute toptransfers willen doe , 1 spits en 1 cv
Ik gok op Vossen/Santini en die Mathoho
ik gok op Veselinovic / Vandamme
't zal van Mechelen afhangen, als ze Europees spelen of niet , voor de spits
anders hebben we nog Vargas achter de hand
en Vandamme die heeft het gewoon allemaal, kan centraal, links en zelfs midden spelen
kopbalsterk, scoort gemakkelijk ook , kent de JPL , en is gewoon van onder druk te spelen
Volgens de makelaar van Mathoho, die afgelopen week in België was om de interesse van KVO en RSCA te bespreken. KVO zou de meest concrete piste zijn en het ziet er naar uit dat de speler akkoord is, er moet wel nog een akkoord worden gevonden tussen de 2 clubs. Mathoho is dit jaar gekozen tot speler van het jaar.
Die informatie vertelde zijn makelaar aan de zuid Afrikaanse pers.
Erudict Wrote:Die Cornet zou volgens de kranten een diamant zijn zoals een Meunier die ook van Virton komt. Een linksvoetige Depoitre die Devroe al volgt sinds hij 14 was. Klinkt veel beloved, de tijd zal het uitwijzen.
Verder las ik ook dat ze nog 2 absolute toptransfers willen doe , 1 spits en 1 cv
Wel,.... 1 spits en 1 cv ook nog : dat is top. Ik hoop dat dit waar is.
Waar gelezen ?
Erudict Wrote:Die Cornet zou volgens de kranten een diamant zijn zoals een Meunier die ook van Virton komt. Een linksvoetige Depoitre die Devroe al volgt sinds hij 14 was. Klinkt veel beloved, de tijd zal het uitwijzen.
Verder las ik ook dat ze nog 2 absolute toptransfers willen doe , 1 spits en 1 cv
Wel,.... 1 spits en 1 cv ook nog : dat is top. Ik hoop dat dit waar is.
Waar gelezen ?
Het nieuwsblad of het laatste nieuws, weet het niet meer maar denk die laatste
Als er effectief nog een extra spits komt, veronderstel ik dat El Toro & Couli vertrekken, en dat ook Blazevic vertrekt of verhuurd wordt --> we hebben ook nog Musona, en je kan er ook geen 10 opstellen natuurlijk.
kohae Wrote:Als er effectief nog een extra spits komt, veronderstel ik dat El Toro & Couli vertrekken
Ik veronderstel dat nu al, jij niet?
Zou alvast geen verrassing zijn; ze losten ook de verwachtingen niet in. Alleen, ze hebben nog 1 jaar contract, en ze moeten ook wel een andere club vinden he. Kan me inbeelden dat de telefoon niet roodgloeiend staat.
kohae Wrote:Als er effectief nog een extra spits komt, veronderstel ik dat El Toro & Couli vertrekken
Ik veronderstel dat nu al, jij niet?
Zou alvast geen verrassing zijn; ze losten ook de verwachtingen niet in. Alleen, ze hebben nog 1 jaar contract, en ze moeten ook wel een andere club vinden he. Kan me inbeelden dat de telefoon niet roodgloeiend staat.
Na PO2 is Couli vertrokken naar Qater, op reis of....? Was eerder toch al eens gelinkt aan qatar dacht ik.