Juist eens de beelden gezien van tegen Vitesse .... we krijgen 2 doelpunten binnen en waar begint het op de Rb we zien nog altijd in zelfde bedje ziek !
Keun ,spreken is zilver , zwijgen is goud .
De ene dag worden sommige spelers de hemel in geprezen , de andere dag worden ze afgekraakt .
We zijn pas 3 weken aan het oefenen met een nieuwe trainer die iedereen zijn kans geeft en naar zijn idee zijn beste positie zoekt en het gezaag en betweterij begint al opnieuw .
Ik hoorde je toch liever op het been van Watt zagen .
07-05-2015, 08:09 PM (This post was last modified: 07-06-2015, 02:33 AM by Keun.)
dirk Wrote:Keun ,spreken is zilver , zwijgen is goud .
De ene dag worden sommige spelers de hemel in geprezen , de andere dag worden ze afgekraakt .
We zijn pas 3 weken aan het oefenen met een nieuwe trainer die iedereen zijn kans geeft en naar zijn idee zijn beste positie zoekt en het gezaag en betweterij begint al opnieuw .
Ik hoorde je toch liever op het been van Watt zagen .
Lap tis doar ook weer ,die dat niks verkeerd kan horen van LD, straks val je masker nog af ! .... kleinste kind kan zien dat we een probleem hebben op de Rb , zelfs de trainer gaf het toe ,waarom zou Yves anders nog een Rb willen ? Om gras af te rijden ??....er werd door piwie idd veel geschoven op die positie vorig seizoen ....niet omdat ze het uitstekend deden denk ik , schuttie deed het voortreffelijk maar is geen echte Rb
Durf toch eens de waarheid onder ogen tezien hé .... je kan altijd zeggen och tis oke en we zien wel volgende week mss dan eens beter we zijn maar kvo enz.... daarmee ga je stadion nooit vol krijgen integendeel !
Keun Wrote:Durf toch eens de waarheid onder ogen tezien hé .... je kan altijd zeggen och tis oke en we zien wel volgende week mss dan eens beter we zijn maar kvo enz.... daarmee ga je stadion nooit vol krijgen integendeel !
Stadion zat vorig seizoen quasi altijd vol... Niet iedereen is een successupporter. Ik ga al meer dan 20 jaar kijken, of de rechtsback voldoet of niet zal er niet voor zorgen of ik al dan niet kom.
Daarnaast vind ik dat Luissint wel wat meer respect verdient dan hetgeen hij vaak krijgt. Speelt hier nu al 7 (?) jaar, had een belangrijk aandeel in de promotie, als hij speelt geeft hij zich altijd,... Echt ontgoochelen deed hij me ook niet vaak.
Sterke ploeg die ujpest ! een sterke joncheere gezien ! loemba ook sterk !
nu werd half weg de tweede helft de volledige ploeg gewisseld
1 ste helft met 3 spitsen in de ploeg Akpala -Cyriac - musona
2de ploeg coli in de spits .... tja...cornet 20 min gespeeld gescoord en penalty uitgelokt
één minpuntje onze nieuwe Lb kon me niet bekoren , geen slechte speler maar komt te kort kwa fysiek volgens mij , was puffen om terug te geraken voor die jongen
Tja ....ga niet gemakkelijk worden voor Yves om te kiezen ...