Als tomasevic pas in de zomer komt , hebben nog 2 namen te goed
We zouden nog op zoek zijn naar flank speler en spits bron sporza
Socrates Wrote:Inderdaad Socrates !chuki Wrote:Moet niet alles geloven !MARCO Wrote:in voetbalkrant staat er, dat beerschot NUL frank betaalt voor de huur van el toro en hem dus eigenlijk volledig gratis ter beschikking heeft . ..ik kan mij niet inbeelden dat KVO hem laat gaan en daarvoor toch niet van een stuk van zijn loon ontlast zou worden ??? dan kunnen ze hem beter houden zou ik denken (indien veel blessures,om met zijn hard shot de keepers te trainen ,om de beloften additionele winning spirit bij te brengen......etc)... We zijn nog maar begin januari,ergens in belgie moet er toch een club klaar zijn om een stuk van zijn loon te betalen. Waarom NU AL gratis laten gaan . Als er niemand was eind januari dan konden ze nog toehappen indien ze hem zelf gratis kwijt willen .ik sta er werkelijk van te kijken........dit is gewoon geld door de deur smijten, zoiets hebben we vroeger nog zien gebeuren en we weten allemaal hoe dit afgelopen is , waar zijn ze in godsnaam mee bezig
MC & LD & PO zijn niet de genre mensen om zomaar iets gratis te geven en zeker niet aan den Beerschot die indertijd de 100000€ transfersom voor Brillant nooit betaald heeft !
nieuwsblad Wrote:Op Ibrahima Conté is het nog even wachten. Anderlecht wil eerst nieuwe spelers halen voor het nog leden van de huidige kern van de hand doet. Oostende heeft wel een mondeling akkoord met de flankaanvaller. “Er staat niets op papier, maar normaal zouden de onderhandelingen met de speler geen problemen meer mogen vormen”, bevestigt Devroe.
Keun Wrote:Als tomasevic pas in de zomer komt , hebben nog 2 namen te goed
Erudict Wrote:Ow ja nog iets: Conte kopen voor 1 mio euro is een vergissing als je een speler zoals Ruiz kunt/kon hebben voor niets (is ook nog eens transfervrij deze zomer) die op dezelfde positie kan speler, barst van het talent, veel meer volume in zen spel heeft dan Conte, jonger is, de club kent, zo graag terug naar hier wou komen, geen africa cup afwezigheden meebrengt en al bewezen heeft dat hij wél goals kan maken in tegenstelling tot Conte. Niet dat ik Conte een slechte speler vind, allesbehalve, maar volgens mij is Ruiz nog een heel pak beter. Onze manier van voetballen kan zowel Ruiz als Conte doen ontbolsteren maar die eerste is gewoon een klasse hoger dan die tweede. Simpel.
Erudict Wrote:Ow ja nog iets: Conte kopen voor 1 mio euro is een vergissing als je een speler zoals Ruiz kunt/kon hebben voor niets (is ook nog eens transfervrij deze zomer) die op dezelfde positie kan speler, barst van het talent, veel meer volume in zen spel heeft dan Conte, jonger is, de club kent, zo graag terug naar hier wou komen, geen africa cup afwezigheden meebrengt en al bewezen heeft dat hij wél goals kan maken in tegenstelling tot Conte. Niet dat ik Conte een slechte speler vind, allesbehalve, maar volgens mij is Ruiz nog een heel pak beter. Onze manier van voetballen kan zowel Ruiz als Conte doen ontbolsteren maar die eerste is gewoon een klasse hoger dan die tweede. Simpel.Ik zou het niet beter kunnen zeggen.