ik weet echt niet goed waarom we zo fanatiek achter Conte zitten .... Zo een super speler is het nu ook niet en 1 milj lijkt mij echt veel maar vermoedelijk heeft de sportieve cel een veel beter gevoel over zijn mogelijkheden .
Habibou is zn beste dagen voorbij als we die halen .. en hij faalt bv .; dan gaan jullie meer dan een jaar klagen erover .. net zoals jullie over couli en ruytinx hebben gedaan
Onbegrijpelijk dat Conté niet doorbreekt bij Anderlecht. Vond hem een uitstekende speler bij Waregem met als gevolg een logische transfer ! Zou voor ons een schitterende transfer kunnen zijn, geloof me vrij !!!!!
Zie Conté ook graag komen maar die jongen is niet onmiddellijk inzetbaar, heeft waarschijnlijk een conditionele achterstand van hier tot in Tokyio.
Habibou heeft gisteren al getekend bij het Turkse Gaziantepspor, op hem moeten we al niet meer rekenen.
Aan de andere kant lees ik dat Brilliant deze week nog een contract tekent bij New York City ... dan ligt onze prioriteit toch in het verdedigende compartiment hoor, want met alleen Capon Rozehnal Milic Lukaku Locigno en Deschutter red je het volgens mij niet.
Conte is wel weinig efficiënt, hij scoort amper en assists geeft hij ook zelden. En dat voor een aanvallende speler die bij ploegen heeft gespeeld die vrij aanvallend spelen.
tim2pin Wrote:Zie Conté ook graag komen maar die jongen is niet onmiddellijk inzetbaar, heeft waarschijnlijk een conditionele achterstand van hier tot in Tokyio.
Habibou heeft gisteren al getekend bij het Turkse Gaziantepspor, op hem moeten we al niet meer rekenen.
Aan de andere kant lees ik dat Brilliant deze week nog een contract tekent bij New York City ... dan ligt onze prioriteit toch in het verdedigende compartiment hoor, want met alleen Capon Rozehnal Milic Lukaku Locigno en Deschutter red je het volgens mij niet.
tja , begrijp het ook niet dat ze én Schmisser én Brilliant laten vertrekken en er komt niet onmiddellijk defensieve versterking bij
Anthunes zie ik ook niet onmiddellijk strijden voor een basisplaats
Van Conté gelezen dat hij de concurrent zou worden voor Berrier ????????
en eerlijk gezegd, het weekje Spaanse zon, heeft weer géén deugd gedaan gezien de resultaten die ze nu halen
volgend seizoen zoals Kortrijk eens naar Knokke gaan zo komen ze minder vermoeid terug
Als KVO zijn zinnen heeft gezet op Poulain alsook op Tomasevic dan hebben Brillant en Schmisser wel zelf hun conclusies kunnen trekken.
Dan ben je ook het 5de wiel aan de wagen, of niet ?
Persoonlijk vind ik het jammer dat Brillant vertrekt maar ik gun hem die mooie transfer in de herfst van zijn carrière. We hebben inderdaad voorlopig geen vervanger voor ons centrale duo Rozehnal-Milic. Zelfs mocht de deal met KVK voor de onmiddellijk overgang van de linksvoetige Tomasevic doorgaan, dan is er geen back-up voor Rozehnal.