Dit was zeker geen PO 1 waardig , en we zijn al een tijdje zo bezig.
Milic en uitverdedigen : zal wel nooit goed komen zeker ? een goede pas op 90 min kan ik op 1 hand tellen.
Nu ja , hij was niet de enige zwakke schakel gisteren.
Het tweede doelpunt van Kortrijk : verbijsterend : je zo simpel laten pakken !
Het wordt tijd dat den trainer eens uit zijn krammen schiet.
01-23-2016, 08:55 PM (This post was last modified: 01-23-2016, 08:56 PM by markos.)
Een nieuwe flankaanvaller kopen?
Zou beter een nieuwe centrale verdediger kopen, Milic kreeg maar en een 3 in hln.be.
Gelijk hebben ze, denk dat die meer opbrengt op links.
Waarom niet eens verwisselen? Lukaku centraal en Milic links?
Ipv 4-3-3 naar 5-3-2 met Lukaku en Rozie als oprukkende verdedigers...
Spijtug dat Brillant al vertrokken is...
Ik ben altijd voorstander geweest van Brillant op de 3 en Rozehnal (tweevoetig) op de 4.
Eens de beelden van recente wedstrijden herbekijken langs waar we momenteel de meeste goals incasseren.
Lucje Wrote:Ik ben altijd voorstander geweest van Brillant op de 3 en Rozehnal (tweevoetig) op de 4.
Eens de beelden van recente wedstrijden herbekijken langs waar we momenteel de meeste goals incasseren.
Lukaku is niet overroepen, er wordt nu gewoon veel te veel verwacht van hem. Moest tegen Kortrijk zowat alleen de linkerflank voor z'n rekening nemen. Niet moeilijk dat ook Milic het dan moeilijk krijgt, aangezien die dan ook alleen de gaten die Lukaku logischerwijze laat alleen moet op vullen, dat lukt niet. Als Musona ook op links speelt, verdedigt die zeer veel mee en kan Lukaku overlappen.
Lukaku is mss nog niet 100% fit , heeft het altijd wat lastiger in de winter
Lukaku zit in een mindere periode zoals nog andere ..... waar is de jali van vroeger ???
Wat ik niet begreep is we komen achter 1-0 en jali komt erin
Waarom krijg die savior eens niet wat speelminuten is gehaald als een betere versie van Simon ???
Musona komt erin en was heel de week ziek ??
Akpala zat meer te morren dan te voetballen en is niet de type om alleen in de spits te staan ... een 4-4-2 gaat hem veel beter