*4got* Wrote:Ik heb er toch ene gezien die zeker vijf 100% kansen om zeep hielp. Hij krijgt dan nog het predikaat om een intelligente speler te zijn van de trainer?! Wanneer wordt hij eens vervangen door Saviour?
??? Bedoel je Musona ?
Dankzij hem krijgen we een penalty, hij scoort de tweede goal en hij geeft het assist voor de derde, wat wil je nog meer ? Mijn inziens is hij de man van de match !
Heb je naar FC Poelkapelle - Kwb Bavikhove gekeken of wat ?
El Ghanassy is niet fit man, dat zie je zelf toch ook wel ?
Wie probeer je hier te quoten? Iedereen ziet dat El Ghanassy max 10 minuten kan spelen momenteel.
Strangeloaper Wrote:Heb een mooie match gezien. Vlotte aanvalsbewegingen vooruit. Mooie doelpunten (3)!!!! Veel fysische inzet. Ons middenveld was dominant. Weinig slordigheden. Enkel de verdediging was onzeker. Bij elke spelherneming was het bibberen. Spelhernemingen zouden bij ons ook een wapen moeten worden. We hadden de match na 3-2 moeten bevriezen en uitspelen. Deze match is GEEN reden om KV met de grond gelijk te maken. Anderlecht, Club,... spelen slecht en halen punten. Dat is nu eenmaal voetbal.
Mee eens. Al vraag ik me af waarom Ovono en VDD aan de aftrap stonden. Biebauw speelde goed vorige week en Ovono was vandaag gewoon zwak. Vandendriessche zit al 3 wedstrijden onder zijn niveau en Jali kwam goed ingevallen vorigd week plus VDD kon meerdere keren rood hebben gekregen.
Jali goed ingevallen, is dat een mop? Had, samen met Siani, de tweede goal op zijn klakke. Ik zag gisteren een gretige Michiel, laat die maar weer eens starten.
Blijkbaar hebben we beiden een andere match gezien .
Eerste tegendoelpunt 100% op de klakke van Ovono .
Milic is m.i. zeer goed aan de match begonnen maar moest samen met Rosehnal constant de gaten van BEIDE backs opvullen .
Vroeger bij straatvoetbal : 3 corners is 1 penalty . Gisteren : 3 vrije trappen = 2 hoekschoppen = 3 tegendoelpunten .
Musona heeft zeker 6 - 7 heel goede kansen gehad ; doch slechts 1 keer gescoord , Syriac , Akpala en Canesin samen hebben nog meer kansen gehad en hoeveel doelpunten hebben die samen gescoord ?
En ten laatste , hadden wij ook 3X gescoord zonder Berrier ?
*4got* Wrote:Musona lag ook aan de basis van de eerste tegengoal door niet mee te verdedigen. Je kunt er toch niet naast dat hij reuzekansen gemist heeft. Zelfs bij de strafschop verkwanselde hij een 100% kans maar hij kende het geluk dat de scheids naar de stip wees. Zijn doelpunt op een presenteerblaadje gekregen, indien hij die nog zou gemist hebben. Hij ontbreekt explosiviteit, gezien in de eerste helft hoe hij alleen door was en nog bijgehaald werd door zijn verdediger die dan wat meer zijn body gebruikte? De bal in de zestien die nochtans op goede hoogte botste wild overtrapte. De mooie voorzet van Jordan, altijd terugwandelen na een actie in de zestien. Ik wil hier dan nog niet teruggaan naar matchen zoals op ZW e.d. Neen, ik heb geen andere wedstrijd gezien. Ik voor de vierde maal op rij gezien hoe kvo door de drang naar voor pijnlijk puntenverlies leed. Realisme, weet je wel! Met matchen naar Lokeren, thuis FCB en Gent, en dan naar Genk zie ik kvo de PO I niet meer halen. Dat zal financieel zeker gevolgen hebben voor de ploeg.
Als kvo-sup hou ik niet van matchen die de stempel krijgen dat de neutrale toeschouwer de winnaar is.
Ok, hij heeft inderdaad een aantal kansen gemist
Wil je dan ook iets vertellen over de prestaties van Akpala en Cyriac van de laatste weken ?
Hij heeft al een aantal REUZEKANSEN gemist . Hier ga ik volledig akkoord met *4got* .
Ik vind hem zeer wisselvallig.
Akpala EN Cyriac vind ik ook zeer wisselvallig : ik dit vroeger al gepost.
Laat de storm maar komen.
Ben niet akkoord dat eerste doelpunt 100 % ovono zijn schuld is . Milic verdedigde op dussenne en liet zich vangen als een beginneling.
Ik zou er persoonlijk ook jali ingebracht hebben (en zelf laten starten watn VDD is toch wel in een zwakkere periode) want heeft toch wel vista en gretigheid .
Had Ovono de bal met zijn handen genomen i.p.v. wat show te willen verkopen , was die bal nooit over de achterlijn geweest met eerst de corner en dan het doelpunt tot gevolg .
En inderdaad , Jalie is een topper als verdedigen MV als hij OP TIJD terugkomt uit Afrika .