02-01-2016, 08:22 PM (This post was last modified: 02-01-2016, 08:24 PM by carlo.)
Pedersen naar KV Oostende
Drukke dag in de Ghelamco Arena: Nicklas Pedersen (28), spits op overschot bij AA Gent, verkast naar KV Oostende. De blessuregevoelige Deense aanvaller heeft een zwaar contract en mag gratis vertrekken - het zou dan ook om een definitieve transfer gaan.
Bruno Godeau naar KVO
Bruno Godeau houdt het voor bekeken bij Zulte Waregem en trekt naar KV Oostende. Het gaat om een definitieve transfer. De verdediger tekende een contract voor 2,5 jaar, zo bevestigt de kustploeg. De 23-jarige Godeau speelde vorig seizoen op uitleenbasis voor Westerlo.
Segba alvin in onze b kern ... ??? Toch al paar positief opvallen
Mss ook eens denken aan eens een jongen uit de b kern een kans te geven (was het maar paar min ) ..... zo hebben ze ook eens wat hoop
Op zich vind ik dit wel een geslaagde transferperiode, de kern is enkele zware contracten kwijt en is uitgedund, onze trainer vroeg een flankspeler en een targetspits en die heeft hij ook gekregen.
Met Godeau hebben ze ingespeeld op het vertrek van Brilliant.
Past dus niet in de visie van Gent en Hein Vanhaezebrouck :
“Nicklas mag weg in de winterstop” beaamde Louwagie. “Op een lager niveau, waar ze aangepast trainen met hem, maakt hij ieder jaar sowieso tien doelpunten.”
Op zich vind ik dit wel een geslaagde transferperiode, de kern is enkele zware contracten kwijt en is uitgedund, onze trainer vroeg een flankspeler en een targetspits en die heeft hij ook gekregen.
Met Godeau hebben ze ingespeeld op het vertrek van Brilliant.
De periode is volgens mij positief. We hebben kwantiteit ingeruild voor kwaliteit. 3 spelers die onmiddellijk inzetbaar zijn als ze fysiek in orde zijn. Aanvallende versterking is steeds welkom want in voetbal draait het om de doelpunten. Verdedigend geen eerste keuze denk ik, maar een goede bezetting voor 2 posities. En geen zotte dingen gedaan!!!!....(cfr. Conté)