04-20-2016, 06:43 AM (This post was last modified: 04-20-2016, 06:44 AM by Koene.)
JA !
Ja aan de Berrier die ik gisteren zag. Ja aan de Akpala die de ziel uit zijn lijf liep en goed kaatste . Ja aan de aanval Canesin - El Ghanassy - Akpala (Musona, of een andere) - Berrier.
Ja aan de inzet die ik zag, het oude spelbeeld vooraan.
NEE !
Nee aan alweer het onzeker optreden van onze achterhoede met Godeau als exponent (gaat die man nu nooit eens deftig uitvoetballen, en zijn man houden. Als je Milic er uit laat voor zo'n dingen, dan zoveel meer redens om deze naar de beloften te sturen) . Nee aan het optreden van onze doelman (pakt er een paar, maar gaat toch ook een paar keer de mist in, alweer dribbelen ! )
Nee aan het te makkelijk tegen krijgen van doelpunten. Nee aan de verloren twee punten !
Ik heb een dubbel gevoel .... als je 2-0 voor komt in de eerste 10min mag je dat nooit uit handen geven !! zeker de 2-3 niet !!!
Gelukkig kregen we ook eens geschenkje ... want het was geen strafschop
Tja die godeau word zwakker met de week .... sta dan nog wat richtlijnen te geven aan de andere
Rozehnal vond ik dan weer beter dan de vorige weken ...al zit hij nog niet aan ze niveau van voor de winter
Ghanassy speelde ook betere wedstrijd maar gaat telkens naar binnen terwijl lukaku telkens gevolgd was en vrij stond
Tja berrier ... is een schakel in de ploeg die we nodig hebben maar wel de goeie berrier !! want we hebben er veel 2 gezien dit seizoen
Laat godeau maar vlug naar tweede verhuizen ... want daar ga hij op ze plaats zitten !!! ja Dirk ( luc) het is ook mij schuld niet dat dergelijke spelers bij ons belanden
04-20-2016, 08:37 AM (This post was last modified: 04-20-2016, 08:38 AM by kavéé.)
leuke maar vreemde match. Wat mij opviel:
- aanvallend werd er bij momenten terug mooi gecombineerd
- akpala verdienstelijke wedstrijd met paar slimme hakjes/aflegballetjes
- vertrouwen van verdediging én keeper is weg
- vdd trapt heel graag lange ballen in het wilde weg
- jordan zal mogen een tandje bijsteken om het EK te halen. Hij gaf me soms een ongeïnteresseerde indruk.. al werd hij wel goed afgedekt.
- Maar VOORAL: waarom werd er het laatste kwartier op een gezapig tempo gespeeld????? Ik vind het onbegrijpelijk dat er zo weinig drang was om de winning goal te maken... Hoe slenterend en traag Ovono bv zijn uittrappen gaf... En dan die trage opbouw van achteruit... 'Thuis' moet je in zo'n match toch voluit voor 3 punten willen gaan.. Hier heb ik me mateloos aan geërgerd gisteren.
04-20-2016, 05:35 PM (This post was last modified: 04-20-2016, 06:11 PM by gintonic.)
Twordt tijd dat lukaku eens zijn 5 kilo haar afknipt. Want onze nonchalante speelse rode duivel zijn groeicurve ligt toch al een hele tijd stil. Canesin toch iedere keer 110 procent inzet, ongelofelijk!! Zeer leuke maar zoals eerder al gezegd, rare wedstrijd. Volgend seizoen een solidere verdediging aub! KVO FTW
kavéé Wrote:leuke maar vreemde match. Wat mij opviel:
- aanvallend werd er bij momenten terug mooi gecombineerd
- akpala verdienstelijke wedstrijd met paar slimme hakjes/aflegballetjes
- vertrouwen van verdediging én keeper is weg
- vdd trapt heel graag lange ballen in het wilde weg
- jordan zal mogen een tandje bijsteken om het EK te halen. Hij gaf me soms een ongeïnteresseerde indruk.. al werd hij wel goed afgedekt.
- Maar VOORAL: waarom werd er het laatste kwartier op een gezapig tempo gespeeld????? Ik vind het onbegrijpelijk dat er zo weinig drang was om de winning goal te maken... Hoe slenterend en traag Ovono bv zijn uittrappen gaf... En dan die trage opbouw van achteruit... 'Thuis' moet je in zo'n match toch voluit voor 3 punten willen gaan.. Hier heb ik me mateloos aan geërgerd gisteren.
Volledig akkoord met gans deze post.
Ik denk dat ze tevreden waren met een punt , t'is maar een gedacht , maar ik begrijp het ook niet.
Berrier vond ik zeer goed. Mogelijks zit Rozehnal wat op zijn tandvlees , wat te begrijpen is : is niet meer van de jongste en PO 1 is zwaar.
Over Godeau zal ik maar zwijgen , ik heb genoeg gezien en moet beleefd blijven.
Elke keer ik het videoverslag van de match zie heb ik zo mijn twijfels bij de eerste twee goals van Zulte-Waregem. De video kan natuurlijk een fout beeld geven, maar zeker bij de tweede goal leek het me buitenspel.
gintonic Wrote:Twordt tijd dat lukaku eens zijn 5 kilo haar afknipt. Want onze nonchalante speelse rode duivel zijn groeicurve ligt toch al een hele tijd stil. Canesin toch iedere keer 110 procent inzet, ongelofelijk!! Zeer leuke maar zoals eerder al gezegd, rare wedstrijd. Volgend seizoen een solidere verdediging aub! KVO FTW
Bij bijv. de derde goal van Zulte-Waregem slofte Lukaku op zijn sokken terug en liep hij zijn man lopen...
gintonic Wrote:Twordt tijd dat lukaku eens zijn 5 kilo haar afknipt. Want onze nonchalante speelse rode duivel zijn groeicurve ligt toch al een hele tijd stil. Canesin toch iedere keer 110 procent inzet, ongelofelijk!! Zeer leuke maar zoals eerder al gezegd, rare wedstrijd. Volgend seizoen een solidere verdediging aub! KVO FTW
Bij bijv. de derde goal van Zulte-Waregem slofte Lukaku op zijn sokken terug en liep hij zijn man lopen...
Lukaku had op dat moment net een sprint naar voren gezet en bijna tot op de achterlijn gegaan. Wie moet op dat moment die man even overnemen? Juist ja... iemand waar weinigen hier nog woorden aan vuil willen maken. Het gat in onze emmenthal is in elk geval weer eens blootgelegd en moet er uit. Niet meer of minder, we weten allemaal wie daarvoor uit de selectie moet. Maar wil YVDH dat ook?