Werner Wrote:Qua keeper zou ik zelfs voor Dutoit van STVV gaan. Is ambitieus, heeft nog veel groeimarge. Zou wel wegwillen bij Sint-Truiden, dus waarom geen poging wagen?
Idd een man van de toekomst ipv weer een oudere speler.
Ovono wil nog een een droomtransfer dus wil die weg.
Laat Biebouw en Dutoit knokken voor de eerste plaats.
Werner Wrote:Qua keeper zou ik zelfs voor Dutoit van STVV gaan. Is ambitieus, heeft nog veel groeimarge. Zou wel wegwillen bij Sint-Truiden, dus waarom geen poging wagen?
Ovono wil nog een een droomtransfer dus wil die weg.
Laat Biebouw en Dutoit knokken voor de eerste plaats.
Waar staat dat? Ik las net in interview in de zeewacht dat Ovono zijn carriere wil eindigen in Oostende en zo een KVO-icoon wil worden. Hij sprak zelfs van zich hier defnitief te vestigen. Zijn zoontje speelt blijkbaar al in jeugd van kvo.
HLN
Jan Mulder: “Hier kom je op de kern aller zaken. Die ploeg had je tegen het Anderlecht van nu kunnen laten spelen zonder trainer en zonder voetbalschoenen, dan nog hadden ze gewonnen. Het verschil is me te groot. Weet je, zondag speelde bij KVO een speler die wél klasse in zijn voet heeft. Berrier. Simpel maar effectief en mooi - dat bezit Anderlecht niet.”
04-28-2016, 09:42 PM (This post was last modified: 04-29-2016, 06:05 AM by Turbof.)
carlo Wrote:HLN
Jan Mulder: “Hier kom je op de kern aller zaken. Die ploeg had je tegen het Anderlecht van nu kunnen laten spelen zonder trainer en zonder voetbalschoenen, dan nog hadden ze gewonnen. Het verschil is me te groot. Weet je, zondag speelde bij KVO een speler die wél klasse in zijn voet heeft. Berrier. Simpel maar effectief en mooi - dat bezit Anderlecht niet.”
Wat is je punt ? Ik kan hier een ander artikel van het nieuwsblad zetten v enkele dagen geleden. Titel : Berrier, toon dat nu eens minimum tien wedstrijden op een seizoen'. Teneur vh artikel was : bij momenten geniale speler, te weinig rendement, te hoog Loon. Wil Oostende stappen bijzetten, moeten' ze eigenlijk af van Berrier. En ze zijn dan ook tevreden dat hij zich in de kijker speelt de laatste matchen.