markos Wrote:Wedstrijd was redelijk goed.
Berrier ietsje minder dan tegen RSCA, Akpala miste geluk.
Vdd lijkt me een goeie rechtsback maar tegen zijn goesting.
Maar wie laat Leye lopen? Daar moet iemand aan hem plakken...
Hopelijk zijn het slechts Fernando zijn schoenen kapot en niet zijn voet.
Akpala idd wat pech met de afwerking, maar wat heeft die gelopen.
El Ghanassy lijkt me toch weer op niveau van enkele jaren geleden te raken, hopelijk laat hij zich niet gaan deze zomer dan zal die ons komend seizoen veel punten opleveren.
De El Ghanassy van de 1e helft is een toptransfer! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn twijfels had, maar hij is die heel snel aan het wegwerken. 2e helft was zijn kaars wat uit, maar da's begrijpelijk.
Berrier: tja, ik versta dat hij voor- en tegenstanders heeft, en gisteren was hij zogezegd wat minder, maar hij geeft wel enkele fantastische passes, die alleen niet afgewerkt worden. Gaan die binnen, heeft hij weer 2 assists getrapt en een wereldpartij gespeeld. Ik vond hem goed.
Voor mij belangrijkste verschil met enkele weken / maanden geleden: een scherpe en gedecideerde Jali en Siani centraal. Als die 2 draaien, spelen we goed. Idem voor Rozehnal en Godeau achteraan: winnen duidelijk terug aan vertrouwen, en ook Milic viel goed in. Looking good...
kohae Wrote:Berrier: tja, ik versta dat hij voor- en tegenstanders heeft, en gisteren was hij zogezegd wat minder, maar hij geeft wel enkele fantastische passes, die alleen niet afgewerkt worden. Gaan die binnen, heeft hij weer 2 assists getrapt en een wereldpartij gespeeld. Ik vond hem goed.
Berrier werd het spelen belet door een korte dekking. Als hij geen ruimte krijgt is het heel wat minder. Canesin werd ook zeer goed afgeschermd en alle ruimte ontnomen.
Bij ons tegendoelpunt zag ik net het omgekeerde. Leye moeten ze in de gaten houden en alle ruimte ontnemen. Die kreeg ongelooflijk veel ruimte om de bal ongehinderd binnen te koppen. Godeau werd "geblokt". Akkoord. Maar als hij aan Leye "hangt", dan krijgt die geen kans.
En zo halen we mooi 6 op 6 .
Jali vond ik de man van de match , El Ghanassy was prima en Akpala had pech met de afwerking. Canesin krijgt toch iedere match een harde aanpak van de tegenstrever.
Musona had dan weer wat geluk met zijn goal , speelde goed en geprikkeld.
En Leye, ja , die blijft maar scoren : is zeer moeilijk af te stoppen , misschien de beste spits in eerste.
Leye maakt een goal maar kankert op zijn medespelers. Tijdens de match laat hij de rest werken zelf doet hij niks van inspanning. Mijn vriend is supporter van Waregem, hij ziet hem liever vertrekken van gans de wedstrijd doet hij geen moer. Slecht karakter. Gisteren op hem gelet hij was een luiaard. Laat hem maar daar, de pers hemelt hem op. Maar zijn medespelers zijn hem ook liever kwijt. Dus de beste spits? KVO heeft werkers nodig.
neerhof Wrote:Leye maakt een goal maar kankert op zijn medespelers. Tijdens de match laat hij de rest werken zelf doet hij niks van inspanning. Mijn vriend is supporter van Waregem, hij ziet hem liever vertrekken van gans de wedstrijd doet hij geen moer. Slecht karakter. Gisteren op hem gelet hij was een luiaard. Laat hem maar daar, de pers hemelt hem op. Maar zijn medespelers zijn hem ook liever kwijt. Dus de beste spits? KVO heeft werkers nodig.
Een luiaard die wel al 18 goals gemaakt heeft en 4 assists.