06-01-2016, 10:53 AM (This post was last modified: 06-01-2016, 10:53 AM by tim2pin.)
ostend4ever Wrote:niks mooiers dan dromen... maar uiteindelijk blijven dromen een utopie...
Anderzijds wie 3 jaar geleden zei dat we POI en 5de plaats gingen halen, spelers als Canesin, Lukaku, El Ghanassy, Rozehnal, Cyriac etc. op het albertpark gingen zien, geloofden ook in zo'n utopie en kijk nu ...
Tenzij er nog een spits vertrekt, hebben we m.i. niemand nodig. Pedersen die toch ook veel geld kost, zit hier bijvoorbeeld ook maar op de bank. Lijkt me niet gezond om dan nog extra spits aan te trekken.
Een centrale verdediger en linksback als Lukaku vertrekt lijken me prioritair.
Ik zou graag nog een echte nummer 10 zien komen om Berrier het vuur aan de schenen te leggen.
Iemand zoals Praet, Vanaken, Thorgan Hazard, Berrier, Moulin,...
Jonckheere is voor mij eerder een 8.
oostendenaar Wrote:Tenzij er nog een spits vertrekt, hebben we m.i. niemand nodig. Pedersen die toch ook veel geld kost, zit hier bijvoorbeeld ook maar op de bank. Lijkt me niet gezond om dan nog extra spits aan te trekken.
Met Anthunes, Tomasevic, Milic & Godeau hebben we linksbacks genoeg zeker ?
oostendenaar Wrote:Tenzij er nog een spits vertrekt, hebben we m.i. niemand nodig. Pedersen die toch ook veel geld kost, zit hier bijvoorbeeld ook maar op de bank. Lijkt me niet gezond om dan nog extra spits aan te trekken.
Als we stapje hoger willen gelieve godeau niet mee te rekenen
Tomasevic was ik idd vergeten.
Milic en Godeau zijn beter centraal vind ik. Antunes heb ik niet echt een zicht op, een paar keer goed ingevallen in het begin van het seizoen, maar toch wel zeer vaak geblesseerd ook.