Als blijkt dat de C-tribune dit jaar weer uitverkocht raakt, dan is dat een heel goede zaak. Ik had eerder verwacht dat het moeilijker ging gaan; Spelers als Cyriac, Rozehnal en Akpala kunnen er voor zorgen dat er meer volk komt
als ik dat zo bekijk op de website dan lijkt t toch alsof de C, de D en de E (op 1 blok na, nog niet in verkoop denk ik) redelijk vol gaan zitten (in de C nog een paar tientallen plaatsjes over)
De nieuwe tribune daarentegen (ja, die is ook groter) , daar zijn de buitenste vakken nog niet in verkoop gegaan (ze staan volledig rood)
Heeft iemand een idee van hoeveel abonnementen al verkocht zijn. Als ik de rode bollen tel kom ik aan +/- 4100 zonder de vips en binnen seats wat volgens mij te mooi lijkt om waar te zijn !!
Socrates Wrote:Heeft iemand een idee van hoeveel abonnementen al verkocht zijn. Als ik de rode bollen tel kom ik aan +/- 4100 zonder de vips en binnen seats wat volgens mij te mooi lijkt om waar te zijn !!
Vind die nieuwe tribune wat tegen vallen voorlopig .....daar gaat het prijskaartje veel mee te maken hebben
Anders zijn we héél goed opweg , de campagne moet nog starten .... straks toch nog vakje extra achter het doel (E) voor ons
Abonnementenverkoop voor nieuwe tribune lijkt helemaal stil te vallen. Vorige week waren er 80 goedkope abonnementen beschikbaar voor de andere tribunes . Vandaag tel ik nog een kleine 90 vrije plaatsen ?? Marketingtrucs zeker?
ratatouille Wrote:Abonnementenverkoop voor nieuwe tribune lijkt helemaal stil te vallen. Vorige week waren er 80 goedkope abonnementen beschikbaar voor de andere tribunes . Vandaag tel ik nog een kleine 90 vrije plaatsen ?? Marketingtrucs zeker?
Op de fandag zijn er abo's verkocht geweest, die zijn nog niet allemaal ingegeven. Zo snel als mogelijk komt zou dit in orde komen.
Die mensen moeten ook nog een plaats kiezen.