Knappe transfer. Jonge gast met heel wat potentieel en vaste waarde bij de U19. Scoorde vlot bij Standard en de U19. Het is een beer van een vent, Ziet er ouder uit dan 18 jaar wat met zijn gestel te maken heeft. Denk dat we er plezier zullen aan beleven.
06-21-2016, 09:48 AM (This post was last modified: 06-21-2016, 11:00 AM by carlo.)
Voetbalkrant.com vandaag
Lukaku wil weg bij Oostende: "Iedereen weet dat de Belgische competitie niets voorstelt"
Jordan Lukaku speelt volgend seizoen niet meer voor KV Oostende. Meer zelfs: de Rode Duivel wil absoluut weg uit de Jupiler Pro League. En hij schuwt de zware woorden niet om dat duidelijk te maken.
En het ik-wil-weggevoel is de voorbije dagen enkel toegenomen bij Jordan Lukaku. "Ik train bij de Rode Duivels tussen toppers. Wat een verschil, zeg. Vooral op vlak van snelheid van uitvoering leer ik dagelijks bij."
"Ik moet naar het buitenland", laat hij er geen twijfel over bestaan. "Iedereen weet dat de Belgische competitie niets voorstelt op de Europese kaart. Frankrijk, Nederland, Engeland, Duitsland,... Alles is beter."
Aan interesse is er alleszins geen gebrek. Torino FC schotelde Lukaku al een contract voor, terwijl PSV en Watford zich al hebben gemeld bij KV Oostende. Bovendien is ook Galatasaray gespot op de geruchtenmolen.
Bedenking: bij de jeugd van Anderlecht speelde hij ook tussen toppers van zijn leeftijd ...
bij KVO kreeg hij de kans om te groeien maar nu is dat allemaal niets, hij heeft het licht gezien....
Spijtig dat wij al supporters zo dikwijls op onze honger moesten blijven zitten omdat wij zo dikwijls maar een klein lichtje gezien hebben op het veld.
Ik zie hem trouwens nergens doorbreken als back, eerder als verdedigende middenvelder.
Lukaku wil weg bij Oostende: "Iedereen weet dat de Belgische competitie niets voorstelt"
Jordan Lukaku speelt volgend seizoen niet meer voor KV Oostende. Meer zelfs: de Rode Duivel wil absoluut weg uit de Jupiler Pro League. En hij schuwt de zware woorden niet om dat duidelijk te maken.
Hoogmoed komt voor de val . Hij zal nog veel boterhammetjes moeten eten om een echte L- verdediger te worden . Als linksback zal hij misschien aan de bank geraken in een grote competitie . Als flankspeler zie ik hem er wel vlugger een kans krijgen .